אמש (ראשון) שודר ב"הישרדות" פרק המפגש של צמד האקסים הטריים רז זלצרמן ואלה איילון. מה שלא ידעתם ו-TMI ידע עוד לפני שעלתה העונה החדשה של הישרדות" הוא שזלצרמן הגיע לפיליפינים עם טבעת אירוסין ותכנן להציע לדוגמנית נישואים, אלא שההפקה עצרה אותו מתכניותיו, בין היתר בגלל הקשר שנוצר לה עם השורד ישראל אוגלבו.

אנחנו בחרנו שלא לפרסם את ההצעה המתוכננת, שבוטלה ברגע האחרון ואת הסיבות לביטולה, כי איילון הכחישה נמרצות וכי מדובר ביחסים שבינו לבינה, אבל אמש בתכניתו של גיא לרר "הצינור", לצרמן שם סוף לשמועות והודה. "הגעתי לשם במטרה לעשות לה הפתעה ולהציע לה נישואים ועשיתי את המסע הזה וזה מסע לא פשוט לפיליפינים. מטוס ועוד טיסה ואח"כ עוד שעות", אמר זלצרמן. 

אלה איילון, רז זלצרמן (צילום: ניר פקין)
אלה איילון, רז זלצרמן (צילום: ניר פקין)

עוד הוסיף ואמר: "כן, הגעתי לשם במטרה להציע. בנינו? זה לא אני החלטתי לא להציע. היה איזשהו שלב בהפקה שהגעתי והיא בדיוק הודחה. כולם ישנו איתם על האי ואני הגעתי לארוחת שישי והייתה שם החלטה של ההפקה לעצור את זה. אני לא יודע בדיוק מה הסיבה אבל זה לא בא ממני". 

אלה איילון, ישראל אוגלבו, הישרדות (צילום: אור דנון)
אלה איילון, ישראל אוגלבו, הישרדות (צילום: אור דנון)

בנוסף הסביר זלצרמן מה פשר התמונה שהעלה בבילוי עם האקסית המיתולוגית אלכסה דול, רגע אחרי שהוא ואלה נפרדו: "זה שטות שיצאה מכל פרופורציה. אני ואלכסה חברים טובים ולא מעבר. היא עברה במקרה בבר שהייתי והעלתה איזשהו סטורי ואני לא צריך להגיד לך מה זה פפראצי ורכילויות. יצא מכל פרופורציה אבל לא קרה שום דבר".

אלכסה דול, רז זלצרמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלכסה דול, רז זלצרמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

על סיבות הפרידה מאיילון אמר: "לא נפרדנו בגלל הישרדות. נפרדנו כי כמו כל זוג הצטלבו דרכנו והיו ריבים. היום אנחנו חברים טובים, אנחנו מדברים והכל בסדר. אני מאחל לה בהצלחה והיא מאחלת לי בהצלחה. אין בינינו שום דם רע. כשראיתי את הטוקבקים הייתי מזועזע. תתנו אהבה בחיאת, זאת תכנית טלוויזיה. יש משפחה מאחוריי זה. יש אנשים מאחוריי זה".

אלה איילון, הישרדות (צילום: אור דנון)
אלה איילון, הישרדות (צילום: אור דנון)