הזמרת ריהאנה שומרת על פרופיל נמוך בשנים האחרונות. מאז אלבומה האחרון, "Anti" שיצא בשנת 2016, שמה נקשר יותר ויותר בענקית האיפור שהקימה "fenty beauty" ופחות בחייה האישיים. בשבוע שעבר התפרסם חלק גנוז מראיון בו סיפרה לאופרה ווינפרי על התקופה שעברה לאחר שהוכתה על ידי האקס כריס בראון ב-2009, ועכשיו מתפרסמות תמונות מלחיצות במיוחד של הזמרת שעוררו בהלה ברחבי העולם.

ריהאנה בראיון נדיר: "כריס בראון תמיד יהיה אהבת חיי"- לחצו כאן

חזרת לעשות צרות? (צילום: Splashnews)
חזרת לעשות צרות? (צילום: Splashnews)

בסוף השבוע האחרון נצפתה הזמרת בשעת לילה ביציאה ממסעדה בלוס אנג'לס, שם חיכתה לצוות שלה שיביא לה את הטייק אווי אותו הזמינה. זה היה אמור להיות פפראצי שגרתי לגמרי אלא שהצלמים תפסו את הזמרת כשהיא חבולה ונפוחה בכל חלקי פניה בתמונות שהזכירו באופן מצמרר את אותן תמונות שהתפרסמו כשהתפוצצה הפרשה עם בראון, בהן נראתה נפוחה וכאובה גם כן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TMZ (@tmz_tv) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shades Of Pop (@shadesofpop_) on

מנהליה של הכוכבת דאגו להרגיע את כולם ושחררו הצהרה בה הודיעו כי ריהאנה הייתה מעורבת בתאונת קורקינט חשמלי ממנו נפלה ונחבלה בכל חלקי פניה. מצבה טוב ומלבד כמה חבורות וסימנים, לא נגרם לה נזק משמעותי והיא מתאוששת מהאירוע. 

מערכת TMI עדיין מנסה להירגע מהעובדה שריהאנה רוכבת על קורקינט חשמלי כאילו הייתה אחרונת התל אביביות ולא מגה כוכבת על בעלת מטוס פרטי משלה וכמובן שולחת לה איחולי החלמה מהירה!

התמונה שהכתה הדים בכל העולם. 2009 (צילום: צילום מסך: TMZ)
התמונה שהכתה הדים בכל העולם. 2009 (צילום: צילום מסך: TMZ)