לאחר גל של ליחשושים, כותרות והשערות בגבעות של הוליווד שהפאוור קאפל ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל הביאו בסתר ילד שני, חבר להקת "אן סינק" לשעבר וחברם הטוב של השניים, לאנס באס אישר סוף סוף את הידיעה במהלך ראיון.

צמד השחקנים המצליחים והמסוקסים סירבו לאשר במשך שבועות את דבר הולדת בנם השני, אחיו הקטן של סילאס בן ה-5, אך בשישי האחרון סיפר באס בראיון ל" Entertainment Tonight" כי הבייבי לגמרי כאן ואילו חברי הלהקה הם הראשונים שידעו על הלידה "התינוק ממש מתוק כמובן, זה לא מפתיע הוא של ג'סטין וג'סיקה" סיפר בהתלהבות. את השם הנבחר, אם תהיתם, ג'סטין ממש לא מרשה לו להגיד.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Timberlake (@justintimberlake) on

אז למה כל הסודיות הזו אתם שואלים? בכל זאת הם אחד הזוגות המפורסמים בביצה. ובכן, אולי זה קשור לעובדה שהפרסום לא עשה להם כל כך טוב בשנה שעברה, כשטימברלייק (39) נתפס בעדשת מצלמות הפפראצי מתלטף עם בחורה אחרת שהיא ממש לא אשתו בייל (38) אלא השחקנית אלישה ויינרייט שצילמה איתו סרט באותה העת בניו אורלינס. שבועיים לאחר מכן, פרסם הזמר התנצלות פומבית וטען כי שתה קצת יותר מדי באותו הערב אך שום דבר לא קרה בינהם. שבועות לאחר מכן פורסמו תמונות פפראצי של ביל בהריון ונראה כי מקרה הבגידה לכאורה נשכח כלא היה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Timberlake (@justintimberlake) on