החיים של יונתן רונן ואחווה סיטבון ממשיכים להיות מלאי הפתעות ואחרי שהכירו זמן קצר לאחר שכל אחד מהן הופיע בתוכנית שידוכים אחרת שלא צלחה, השניים ממשיכים לנצח כנגד כל הסיכויים. לפני ארבעה חודשים נחתה כוכבת העונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון" בישראל עם הבייבי הקטן דניאל, כדי לבקר את משפחתה. אלא שבעקבות מגיפת הקורונה היא לא הורשתה לשוב חזרה לברצלונה, שם היא מתגוררת עם בן זוגה ואב בנה. 

רשויות ספרד לא אישרו את כניסתה של סיטבון היות שלא נישאה ליונתן רונן, תושב ברצלונה. אחרי חודשים בהם גידלה לבדה את בנה בלי אביו, ואחרי שהגיע לביקור קצר בישראל להשלים את הזמן האבוד עם בנו וזוגתו, ושב חזרה לביתו בברצלונה, סיטבון סוף סוף קיבלה אישור כניסה לספרד. 

אחווה סיטבון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אחווה סיטבון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זה קרה לאחר שעורכת דינה הגישה ערר לשגרירות והתבססה בבקשתה על חוק חדש של איחוד זוגות שלא נשואים. בסוף השבוע האחרון עלתה סיטבון על שתי טיסות קונקשיין, עצרה בדרך בטורקיה יחד עם בנה התינוק בן שמונה חודשים וארבע מזוודות, ואחרי 12 שעות, סוף סוף נחתה. סיטבון עברה במתח ודמעות את האישור של הגבולות הספרדיים ובסופם המתין להם מאושר רונן יחד עם בתו מנישואיו הקודמים לאיה, לאיחוד מרגש.  "כל שניה של קושי נשמתי קצת את דגניאל והזכרתי לעצמי מה מחכה לנו בסוף" כתבה סיטבון באושר.

יונתן רונן, אחווה סיטבון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יונתן רונן, אחווה סיטבון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אחווה סיטבון (צילום: צ'ינו)
אחווה סיטבון (צילום: צ'ינו)