יותר ויותר ידוענים בביצה, ששמרו עד כה על זכות השתיקה בכל הנוגע להחלטות הממשלה או דעות פוליטיות, שוברים שתיקה. בכל זאת, מה נותר להם לעשות מלבד לזעוק על המצב כשלא מאפשרים להם להתפרנס בכבוד? אחרי מאור שוויצר שיצא נגד 120 חברי הכנסת ונגד המשטרה, מצטרף השחקן אושרי כהן שיוצא נגד הסגר ונגד החלטת הממשלה.

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות כתב: "לא מבין מה אתם חושבים שיקרה פה, אי אפשר לכלוא אנשים בבתים שלהם, אי אפשר לכלוא אנשים בבתים שלהם לתקופה בלתי מוגבלת ולהגיד שזה יהיה אולי, הרבה יותר".

אושרי כהן, כובע וחולצה  זארה, מכנסיים פול אנד בר, משקפיים  פרייבט וינטג׳ קולקשן, שרשראות Obdesign (צילום: שרבן לופו)
אושרי כהן, כובע וחולצה זארה, מכנסיים פול אנד בר, משקפיים פרייבט וינטג׳ קולקשן, שרשראות Obdesign (צילום: שרבן לופו)

אי אפשר לכלוא יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, שמאלנים, ימנים, אי אפשר. אי אפשר לכלוא בני אדם ולא לצפות למרד אלים. אי אפשר לכלוא בני אדם ולצפות שהמשטרה לא תהיה אלימה מדי. אפשר לעצור את הסגר ולחזור לשפיות, להתמודד בכלים הנכונים, מול כל תרחיש. רק לא לכלוא, בני אדם, בבתים שלהם. סגר = פשע".

אושרי כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אושרי כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כוכבת הרשת ליאל אלי הגיבה לדבריו של כהן וכתבה: "אושרי יא חתיך, ידעת שמדינות כמו אוסטרליה בסגר ממרץ? כל מי שיוצא החוצה מעבר לחמישה קילומטר מקבל 5000$ קנס, לא שקל - דולר. הסגר קשה לכולם, זה נוראי, העסקים של הקרובים אלי על סף פשיטה, אבל בתי החולים קורסים, מה תעשה כשחס ושלום מישהו קרוב אליך יצטרך ללכת לבית החולים ולא יהיה איך לטפל בו? מה זה אי אפשר לכלוא בני אדם ולא לצפות למרד אלים? סך הכל מנסים לשמור על חיי אדם פה, אלימות לא מוצדקת בשום צורה הן משוטרים והן מאזרחים, אבל ההפגנות שהולכות פה פוגעות בכל האזרחים. יש זמן ומקום לכל דבר אבל בשיר של התחלואה, זה לא הזמן לעשות הפגנות".