היחסים של אייל גולן עם חלק גדול מחבריו עלו על שרטון בתקופה האחרונה, כמו אופירה אסייג ובני פרץ, אבל נראה כי מאז שניפה הזמר מחייו את חבריו מהעבר הוא הצליח להשכין שלום בין כל נשות ילדיו- מטלה מורכבת ולא פשוטה בכלל. כמעט מתחילת מערכת היחסים עם אשתו הנוכחית דניאל גרינברג ניכר היה החיבור הטוב עם גרושתו, אילנית לוי והשתיים נמצאות ביחסים קרובים ומפרגנות אחת לשנייה, בכל זאת עם בואה של מיאל לעולם, הם הפכו למשפחה של ממש. 

כעת גם נראה שהאקסיות המיתולוגיות של הזמר המסלסל רוסלנה רודינה ואילנית לוי גם מתאחדות. רודינה ולוי ניצלו אתמול את הזמן הפנוי שלהן בלי הילדים שהיו באותו הזמן בחזקת אביהם המפורסם וגרינברג (ככה זה בחלוקת משמורות בפרק ב' או ג' במקרה של גולן), והחליפו ביניהן טיפים על ניקיון.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1) on

לוי העלתה טיפ לניקוי הכיריים במטבח, רודינה השתמשה בו ואף תייגה את לוי תוך שהן ב"פינג פונג" מפרגן של סטוריז ברשתות החברתיות. אז האם השתיים משתפות פעולה במסגרת הקמפיין של לוי לחומרי ניקוי של "טאצ'" בו היא מככבת על המסך בימים אלה?  או שסתם מדובר בהמלצות של חברות טובות, עקרות בית ואימהות לנשק. בכל מקרה, מקווים שהשלום ישכון גם בין רודינה לגרינברג שידעו לא מעט ירידות וקצת פחות עליות ביחסים בינהן.

רוסלנה רודינה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אילנית לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אילנית לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רוסלנה רודינה, אילנית לוי (צילום: יח''צ)
רוסלנה רודינה, אילנית לוי (צילום: יח''צ)