בחודש שעבר (ספטמבר), קים קרדשיאן ווסט הטילה פצצה על עולם הבידור ופרסמה פוסט באינסטגרם בו הודיעה: "אחרי 20 עונות, משפחת קרדשיאן יורדת מהמסכים". בהודעה הדרמטית הזו, קרדשיאן בעצם הודיעה שהגיע לסופו עידן, עידן שהצמיח מול עיניהם של מיליונים את הבנות שהכתיבו לדור שלם איך להתלבש, להתנהג ולהראות. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

אחרי שהמעריצים ברחבי העולם התאבלו ועיכלו את הבשורה, נשאלה השאלה הגדולה מכולן, למה? הרי מדובר באחת מתכניות הריאליטי הנצפות ביותר, עם רייטינג גבוה באופן תמידי ורצון לראות עוד ועוד מחייהן של בנות הקרדשיאנ'ס. אחרי שהמאמאג'ר של המשפחה, קריס ג'נר, התראיינה לתכנית הרדיו של ראיין סיקרסט וסיפרה כי המשפחה כולה "צריכה רגע הפסקה מכל המירוץ המטורף הזה", עכשיו מגיע תורה של קים, מי שעומדת בראש הריאליטי המשפחתי מאז תחילתו, שהתראיינה לאחרונה למגזין "GRAZIA" ושפכה אור נוסף על ההחלטה המפתיעה.

"זה הרגיש כאילו החלום של כולנו התגשם, למען האמת אף אחד מאיתנו לא האמין בכלל שנגיע לעונה 2 כשהתחלנו לצלם את הסדרה" סיפרה קרדשיאן ווסט והמשיכה: "לא האמנו שזה יהפוך להיות כל כך גדול אבל פתאום עברו 14 שנים בהן אנחנו מצלמים בלי הפסקה- מצלמים עונה, מסיימים אותה ועוברים לצלם ספין אוף. כל כך הרבה קורה עם זה, שאנחנו פשוט צריכות הפסקה, אפילו לדקה. רמת החיים שלנו הפכה להיות גדולה מאוד אבל עכשיו יש לנו ילדים והם זקוקים לנו". 

קריס ג'נר על ההחלטה לסיים את הריאליטי המשפחתי: "זה היה מאוד אמוציונלי. לא הפסקנו לבכות"- לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

בהמשך הכתבה, מגוללת קרדשיאן את הרגשות שחוו כל בני המשפחה בסוף השבוע בו נפלה ההחלטה הגורלית לסיים הכל וחשפה כי היא לא הפסיקה לבכות לאורך כל אותו הזמן. "אני חושבת שלא הפסקנו לבכות לרגע אחד באותם ימים. פשוט היינו צריכים לעכל ולהבין שזה נגמר, אבל כולנו צריכים רגע להתאפס, לבנות את עצמנו מחדש כקבוצה ולהיערך מחדש".

לסיום, סיפרה כוכבת הריאליטי הגדולה בעולם שהעונה ה-20 שתחתום את הסדרה הולכת להיות מעניינת במיוחד עם רגעים אינטימיים ביותר של בנות המשפחה בזמן תקופת הקורונה, תקופת הסגר והצצה לכל הרגעים הדרמטיים שהן חוו כשכל המגיפה רק התחילה. "היינו כל כך מבוהלות ושיתפנו כל רגע מזה. היינו בבית עם הילדים, בלי מסגרות ובלי עזרה. זה היה צד שונה מאוד שלנו שאני חושבת שאף אחד עוד לא ראה". בגלל הקורונה, חלקים רבים אגב מן העונה הבאה, בנות המשפחה צילמו בעצמן ורק בפרקים האחרונים חזרו אנשי ההפקה.  

קים קרדשיאן על הטיפול בקניה ווסט שחלה בקורונה: "זה היה כל כך מפחיד"- לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

To our amazing fans - It is with heavy hearts that we’ve made the difficult decision as a family to say goodbye to Keeping Up with the Kardashians. After what will be 14 years, 20 seasons, hundreds of episodes and numerous spin-off shows, we are beyond grateful to all of you who’ve watched us for all of these years – through the good times, the bad times, the happiness, the tears, and the many relationships and children. We’ll forever cherish the wonderful memories and countless people we’ve met along the way. Thank you to the thousands of individuals and businesses that have been a part of this experience and, most importantly, a very special thank you to Ryan Seacrest for believing in us, E! for being our partner, and our production team at Bunim/Murray, who’ve spent countless hours documenting our lives. Our last season will air early next year in 2021. Without Keeping Up with The Kardashians, I wouldn’t be where I am today. I am so incredibly grateful to everyone who has watched and supported me and my family these past 14 incredible years. This show made us who we are and I will be forever in debt to everyone who played a role in shaping our careers and changing our lives forever. With Love and Gratitude, Kim

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on