הקומיקאית וכוכבת "ארץ נהדרת", שני כהן, העלתה הבוקר (רביעי) סרטון משעשע לאינסטגרם בו היא מחקה את דמותה של השרה גילה גמליאל בעקבות הסערה שחוללה. בתחילת השבוע נחשף כזכור כי השרה להגנת הסביבה, הפרה את ההנחיות ואף שיקרה בחקירות האפידמיולוגיות. גמליאל המתגוררת בתל אביב שהתה בבית משפחתה בטבריה והפרה את חוקי הסגר. בנוסף, היא ביקרה בבית הכנסת ביום כיפור, שם גם נדבקה בקורונה. השרה שיקרה למשרד הבריאות על סיבת ההדבקה ולבסוף הודתה.

הפרשה של גמליאל הסעירה את המדינה ונראה שגם את הבדרנית שני כהן, שלא נשארה אדישה והחליטה לעלות על זה סרטון משעשע ועוקצני לרשתות החברתיות. בסרטון מחקה כהן את השרה ואומרת: "אזרחי ישראל היקרים, כאן השרה גילה גמליאל, מאז שהתגלה שחליתי בקורונה, אני המומה מהדברים שאנשים כותבים עליי בפייסבוק. אם כי ברחוב אני פוגשת אנשים נפלאים שמחזקים אותי, אם זה בעפולה, בנהריה, בערד, וזה רק מקומות שהסתובבתי בהם היום".

גילה גמליאל (צילום: פלאש 90)
גילה גמליאל (צילום: פלאש 90)

"חשוב שנעשה סדר כי ההנחיות ברורות, אמרו שאסור לאזרחים להתרחק יותר מקילומטר, אבל אמרו בפירוש אזרחים, שזה לא כולל שרים וחברי כנסת. אני שרה אם לא ידעתם - למה שתדעו, אנחנו לא אנשים רגילים כפרה עליכם, לנו מותר. תראו את ביבי, רובי, ליצמן, גלנט, יולי וראש השב"כ שאם באמת היה אסור, הוא היה מפר בשושו. ואני אפסיק את הרשימה כי עד שאני אסיים ימצאו חיסון לקורונה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shani cohen (@shanya_cohen) on

"ולאלה שאומרים שסיכנתי את הציבור אני רוצה להזכיר שאני השרה להגנת הסביבה ולא להגנת הציבור, ואני מבטיחה לכם, נודרת שלא הדבקתי אף לוטרה, נקודה חד משמעית. בכל מקרה כמחווה, לפנים משורת הדין וכדי שלא יגידו שאני משתעלת מהמקפצה אני מוכנה לשלם את הקנס מהכסף שלכם, באמת בכיף ועל לא דבר אני קופצת להוציא כסף מראש פינה". לבסוף אמרה: "יו יש לי טלפונים כל היום אלוהים משרד הבריאות איזה נודניקים אני מתעלמת, לא, אני לא מתפטרת, ביי ביי איזה חיים בסרט". 

שני כהן (צילום: איציק בירן)
שני כהן (צילום: איציק בירן)