תעשיית הבידור לא נרגעת בתקופת הקורונה ונראה שבזמן שהמפורסמים יושבים בבית בסגר, ללא עבודה וללא אירועים, העניינים פחות מסתדרים במישור הזוגי. אז אחרי שקראתם בסוף השבוע שטהוניה רובל נפרדה מבן זוגה בשנה האחרונה, יניב בן משה ולאחר שבשבוע שעבר התבשרתם על הפרידה של מעיין אדם וכוכב "האח הגדול", אסיף אלקיים, כעת גם דוגמנית האובר סייז שמחה גואטה הודיעה על פרידתה מבן זוגה בשנה וחצי האחרונות, יהודה אבולעפיה

גואטה שיתפה הבוקר (ראשון) את עוקביה ברשתות החברתיות בפרידה וכתבה: "אני שלמה. מה טוב בקורונה רבים שואלים - הטוב הפרטי שלי היה החודש וחצי בו הייתי מבודדת והיה לי זמן לחשוב. הריחוק והקושי גרם לי להתקרב לעצמי ולהבין שזה כאן ועכשיו. הייתה לנו זוגיות טובה ומלמדת אך לפעמים זה לא מסתדר. מתוך הערכה אהבה וכבוד הדדי, אני מאחלת לנו המון בהצלחה ובטוחה שכל אחד מאיתנו יגיע למקום הנכון והטוב עבורו. מכאן זה שלנו".

כזכור, גואטה ואבולעפיה הכירו רגע אחרי שחזרה מצילומי "הישרדות". השניים הציגו זוגיות פוטוגנית ברשתות ועברו במהרה לחלוק קורת גג משותפת בספטמבר לפני שנה. רק לפני שלושה חודשים קראתם ב-TMI כי אבולעפיה הפתיע את גואטה לרגל יום הולדתה ה-32 בחופשה רומנטית בירושלים, רגע אחרי הסגר הראשון. ציפינו, פיללנו וייחלנו שיחזרו עם טבעת, אבל כעת אנחנו מתבשרים שהזוגיות בין השניים לא שרדה וכבר מזה כחודש וחצי שהשורדת חזרה לסטטוס של רווקה.  

שמחה גואטה, יהודה אבולעפיה (צילום: פול סגל)
שמחה גואטה, יהודה אבולעפיה (צילום: פול סגל)

שמחה גואטה (צילום: שוקה כהן)
שמחה גואטה (צילום: שוקה כהן)