בזמן שכולנו תפחנו בזמן הסגר והעלנו במשקל מהתקפי זלילה להפגת השעמום, הבדרנית מיה דגן דווקא עשתה מהפך והשילה קילוגרמים רבים ממשקלה בעבודה קשה. אלא שדגן יחד עם כל עולם התרבות והבידור, לא יכולה להשוויץ לעולם בגזרה הלוהטת החדשה שלה, כי אין אירועים והשקות וכמעט שאין עבודה, אז היא תוהה עם עצמה מה הטעם בכל הטוב הזה?

בפוסט משעשע שהעלתה בדקות האחרונות פרסמה דגן תמונה שלה עם שורטס קצר, שכבר גדול עליה בכמה מידות, וכתבה: "תגידו לי מה הטעם להרזות אם אף אחד לא יודע מזה. זה כמו לעשות הצגה בלי קהל. את עובדת קשה, שומרת על תזונה, קורעת את התחת אצל המאמן ומה? אף אחד לא יודע מזה, זה נורא. אין פרימיירות, אין השקות, אין זריחות, אין שקיעות. את לבד יושבת עם כל הטוב הזה". 

View this post on Instagram

A post shared by MayaDagan (@mayadaganpfeffer) on

עוד הוסיפה וכתבה השחקנית:" מאד מאד מתסכל. שתדעו אגב אם הייתי משמינה, אותו דבר. אין אף אחד שיגיד לי. שיעיר לי. אין אף אתר שיכתוב 'מיה דגן בהריון', כלום. שממה. ברור, ברור, אני עושה את זה בשבילי, אבל בואו צריכה ת'מחמאה, צריכה אותה. אז חבר'ה רזיתי, ואני מרגישה טוב כוסאחוטו. זהו. הוצאתי את זה, שבוע". מיה בגלל שביקשת כל כך יפה, ב-TMI החליטו להחמיא לך ולומר שאת נראית מדהים!

מיה דגן (צילום: רפי דלויה)
מיה דגן (צילום: רפי דלויה)