הבית החדש של אדל בספלוב (צילום מסך אינסטגרם)

נראה שההשפעות הכלכליות של הקורונה לא הגיעו (ותודה לאל) לאיט גירל בדימוס אדל בספלוב, שהחליטה לארוז את בעלה מאץ' עבד, בתה שייה ולעזוב את העיר הגדולה. רק לפני שנה וחצי, כשהייתה בהריון מתקדם סיפרנו לכן כאן ב-TMI כי בספלוב זונחת את שכונת צמרת ואת השכנות לכמה מהמפורסמים כמו בן אל תבורי ועומר אדם לטובת דירה יוקרתית בפארק בבלי אבל עכשיו כששייה גדלה ואולי יש תוכניות להרחבת המשפחה השלושה עוברים מתל אביב לעיר שווה אחרת.

אדל בספלוב VS ליאור קוקה: "אדם שאכל מהצלחת שלנו - יורק עליה"- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Adel Abed Bespalov (@adelbespalov) on

אז כל תושבי הרצליה התחילו להתכונן לקראת בואה של משפחת עבד לשכונה, כי בעוד פחות מחודש יעברו השלושה לעיר הירוקה וההכנות בעיצומן. בספלוב, שהשקיעה ממיטב כספה בדירה האחרונה לא חוסכת גם הפעם, ושיתפה בחשבון האינסטגרם כי היא לקחה מעצבות פנים שידאגו לבית החדש שלה. החל מבדים מיוחדים, דרך אריחים ורצפות מעוצבות בספלוב דואגת לכל פרט שימלא את החלל בין השתי קומות כדי שייצא להם בית מהחלומות. בינתיים אפשר לגלות שלשייה מתוכנן חדר משחקים ענקי וחדר השינה שלה ייצבע איך לא-בצבע וורוד. 

הבניין של בספלוב הולך להיות מאובטח מאוד, מאחר ומסתבר כי מי שהולך לגור שתי קומות מתחתייה הוא אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה ששכר דירת חמישה חדרים בבניין היוקרתי. הולך להיות מעניין

View this post on Instagram

A post shared by Adel Abed Bespalov (@adelbespalov) on

אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)