הדר ברייר כוכבת חתונה ממבט ראשון ובת הזוג של דניס רוסקוב אותו פגשה בריאלטי, מילאה לפני כמה חודשים את שפתיה בחומצה היאלורונית כדי שיהיו יותר בשרניות, לאחר שלא אהבה את מה שראתה על המסך. השיפוץ כנראה ממש ואתמול היא פגשה שוב את המחט. ברייר עשתה טיפולי ביוטי לפניה, הזריקה בוטוקס למצח, חומצה היאלורונית לפניה ומילאה שוב את שפתיה ברשת מרפאות "kyteria".

בעוד נשים רבות מסתירות את טיפולי היופי שהן עוברות, בחרה ברייר לשתף את עוקביה ב"אני מאמין" שלה: "תעשי מה שבא לך כדי להרגיש טוב עם עצמך. גם אם יש את אלו שיבקרו אותך, כי תמיד יהיו. את זו שחיה עם עצמך, ואת זו שנרדמת וקמה איתך. יש כאלו שעושות דיאטה כדי להרגיש טוב יותר, יש כאלו שעושות ספורט, כאלו שמשקיעות הון על איפור, אני אוהבת לעשות מדי פעם טאץ' אפים שאני מכנה 'טיפולים נוגדי זמן', ולא כי אני לא שלמה עם עצמי, אלא כי הספקתי להכיר את המודל המשודרג שלי בעיני עצמי. ולא איכפת לי מה אחרים חושבים. מי שמסתכלת במראה כל בוקר ומהנהנת בחיוך לדמות שמולה- היא מי ששלמה עם עצמה".

מתקדמים לשלב הבא ביחסים: המתנה היוקרתית שקנה דניס להדר- לחצו כאן

הדר ברייר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הדר ברייר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הדר ברייר, דר' אנה זנקוביץ' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הדר ברייר, דר' אנה זנקוביץ' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם דנית לבנת חברתה של ברייר לעונה האחרונה של ריאליטי השידוכים שנותרה עדיין בסטטוס של רווקה, פגשה אתמול בפעם הראשונה בחייה את המחט והגיעה לאותה רופאה שמטפלת בברייר והתחדשה בפייס חלק בעזרת בוטוקס וחומצות.

דנית ליבנת רגע לפני הטיפול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית ליבנת רגע לפני הטיפול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)