הדוגמנית נטלי דדון העלתה אתמול (שני) תמונה לוהטת שלה, טופלס מהאמבטיה, במסגרת קידום המכשירים שבבעלותה, שממצקים ומחטבים והוסיפה כיתוב להעצמה נשית: "אישה, ביטחון עצמי לא מגיע כי הם אוהבים אותך, הביטחון שוכן בך בדיוק ברגע שבו הבנת שאת תהיי בסדר, גם אם הם לא". במקום לזכות במחמאות על המסר והתמונה, חטפה דדון ביקורות נוקבות על התמונה הפרובוקטיבית וקידום גוף האישה כמסר להעצמה נשית במקום קידום הפנימיות והנשמה.

"מילים יפות אבל מתרוקנות מתוכן כשהן נאמרות על ידי משהי שמשדרת בדיוק ההפך מביטחון עצמי", כתב לה אחד העוקבים. אחר כתב: "ביטחון עצמי לא יכול להסתמך על אישורים חיצוניים. גבר בונה בטחון עצמי מעשיה". אחרת כתבה: "לא מצאתי בטחון עצמי בתמונה" או "חבל שאלו המסרים שלך, ממש מביך". "חבל שאת משתמשת בגוף שהקדוש ברוך נתן לך למטרות כאלה, במקום לפתח את הפנימיות שלך", "יש גבול חבל שאת חוצה אותו. אפשר להעביר מסר בלי להתפשט, חבל שאת מקדמת חומר, את צריכה להתעסק בחוכמת נשים ולא בקידוש החומר וגוף האישה, זה זנותי".

אחר כתב: "מה שהעלת פה זה אפס בטחון עצמי יש גבול וכבוד ואת מפספסת אותו, את מנסה לקדם את מעמד האישה על ידי תמונות חושפניות. עצוב". צעירה בת 19 כתבה: "מה קשור בטחון עצמי, קצת ודאות עצמית. את כבר אישה בוגרת, לא בת 18. אני בת 19 ויפה ולא מצטלמת ככה, את בגיל של אמא שלי וזה מוזר לראות הורה מצטלם בעירום ומעלה לאינסטגרם" או "בושה שאמא לילד מצטלמת ככה, מה יגידו לו החברים כשהוא יגדל? הייתי מתביישת אם הייתה לי אמא כזאת, קצת כבוד עצמי" ועוד שלל ביקורות שדדון קראה את כולן והחליטה להגיב לכל אחד מהם בקור רוח ומסר מפייס.

נטלי דדון  (צילום: אלכסנדר ליפקין)
נטלי דדון (צילום: אלכסנדר ליפקין)