למי שפספס, אמש (שלישי) בפרק האחרון של הריאליטי "אהבה חדשה", אורן בן שמשון, ששודך לנועה יונני, הצליח לעורר סערה בעקבות הדברים הקשים שאמר לנועה כסיף בשיחה שלהם אחד על אחד. בשיחה אמר בן שושן לכסיף שהייתה עם יותר מדיי גברים, ברמה שהיא לא מסוגלת אפילו לספור אותם ועורר את חמתה של המשודכת אליו ושל מנחת התכנית, לירון ויצמן, שלא חסכה ממנו ביקורת רגע לפני שידור הפרק.

"שרלילה ברמות, מסכנים ההורים שלך": נועה כסיף מ"אהבה חדשה" מותקפת ומחליטה להחזיר באש - לחצו כאן. 

אורן בן שושן בביקורת על נועה כסיף ב"אהבה חדשה" (באדיבות רשת 13)

מיד עם תום הפרק, היו אמורים להיפגש בן שמשון ושתי הנועות ב"צינור" עם גיא לרר אלא שרגעים ספורים לפני תחילת התכנית החליט בן שמשון להיעדר מהמפגש הטעון. יונני שככל הנראה, החליטה לא להמשיך את הזוגיות עם בן שמשון, הגיבה על הפרק בחשבון האינסטגרם שלה ובין היתר כתבה: "בתור אישה שרוב חיי שפטו אותי בגלל איך שאני נראית, איך שאני מתלבשת , כל בחירה שעשיתי בחיי הייתה נתונה לביקורת מצד גברי בעיקר, תמיד היה לי את הצורך להוכיח שיש בי יותר ממה שנראה לעין, עד שהבנתי שאני לא יכולה לשנות את העולם".

"אישה במדינת ישראל בשנת 2020 יכולה לעשות מה שהיא רוצה. ללמוד מה שהיא רוצה, לעבודה באיזה עבודה שהיא רוצה, ללבוש מה שהיא רוצה ולחיות את יחייה בצורה שמתאימה אך ורק לה בין אם הכלל מסכים לדרך בה בחרה ובין אם לא. שראיתי את נעה נשבר לי הלב, כאב לי כחברה שלה וכאב לי כאישה. הרגשתי שחזרתי למקומות שרציתי לשכוח", הוסיפה יונני. 

מתמודד "אהבה חדשה" גרם ללירון ויצמן לבכות - ובתגובה היא שלחה לו מסר חריף - לחצו כאן. 

גיא לרר, נועה כסיף, נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיא לרר, נועה כסיף, נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אורן בן שמשון החליט שלא להגיב ישירות על הדברים אך בהחלט עשה צעד חד משמעי שלא משאיר מקום לספק בנוגע ליחסיו עם יונני. שעות ספורות לפני שידור הפרק אמש, החליט בן שמשון למחוק את יונני מחבריו באינסטגרם. באופן מפתיע, החליט מתמודד "אהבה חדשה" להשאיר עוקב לנועה כסיף, שהיא בעצם הבסיס לסערה שנוצרה סביבו.

אורן בן שמעון מחק את נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורן בן שמעון מחק את נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)