רגע לפני כניסת הסגר השני לתוקפו, החליטה ניקול ראידמן לארוז את ילדיה ולטוס לבירת הבאגטים הצרפתית. חודש וחצי בפריז הספיקו לראידמן ועם הכרזת פתיחת המשק המחודשת בארץ, המעושרת והזמרת שבה הלילה (שני) חזרה לישראל. אלא שהפעם, בניגוד לטיסה לפריז שהייתה במטוס פרטי, עלתה הזמרת יחד עם ילדיה על טיסה מסחרית של אל על יחד עם נוסעים נוספים. אומנם היא סגרה על מושבים במחלקת עסקים אבל עדיין לא הייתה הנוסעת היחידה במטוס.

ראידמן שנזהרת מתחילת המגיפה ושומרת על ההנחיות, הלבישה את עצמה ואת ילדיה בסרבל רופאים אטום, בכפפות ידיים, במסכות מיגון n-95, במגן השקוף השומר על הפנים ובכובע לשיער, בדיוק כמו שמתלבשים צוותי הרפואה שעובדים במחלקות הקורונה. ראידמן נחתה הלילה בישראל ותיכנס יחד עם ילדיה לבידוד של 14 יום.

ניקול ראידמן קיבלה הצעה מפתה: "בקרוב אביא גאווה למדינה" - לחצו כאן. 

ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"חזרתי אני בבית עם ילדיי, ברוך השם כולם בריאים, תודה לכולם על הדאגה. שבועיים בידוד זמן להתארגן לחזרה לשגרה", כתבה ושיתפה גם על החוויה הקשה מהטיסה תוך שהיא מעבירה ביקורת מדוע לא עורכים בדיקות קורונה לשבים ארצה. "בחיים הנורמליים טסה בעולם לפחות 5-10 טיסות בחודש, עבודה. מאז פברואר לא טסתי במטוס נוסעים. התגעגעתי לאל על, חברת התעופה האהובה עליי שתמיד העניקה שירות טוב ותחושת בטחון, הדיילים המסורים שאת רובם אני מכירה. היום חוויתי פעם ראשונה טיסה אחרת, כאב לי הלב, אי אפשר לתאר את העצב בעיני הצוות שכל כך מסור למקצוע, שכמעט שנה בחל"ת".

ניקול ראידמן מתוסכלת: "גברים איבדו את הגבריות שלהם" - לחצו כאן. 

View this post on Instagram

Good morning, home sweet home... 14 days of quarantine ... let’s start it with good vibes! ❤️

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on

"כל טיסה היא רולטה רוסית, לבושים עם חליפות של בתי החולים, דרך המסכות השקופות ניתן לראות עיניים עצובות. אני מקווה שבקרוב מאד אלפי עובדים יחזרו לעבוד ונחזור לשגרת חיים בהם לא יהיה פחד לשתות מים במהלך הטיסה ולהוריד מסיכה". עוד הוסיפה וכתבה: "מאחלת לכם בריאות כי עבודתכם לא פחות מסוכנת מרופאים ואחיות בבתי החולים, שעות בחלל סגור עם מאות נוסעים שלא ברור למה לא מחייבים לבדיקות קורונה לפני עלייה לטיסה".

ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)