בחודש האחרון יכולתם לצפות בזמר אייל גולן בשידור חי בסלון בו הוא מארח את מיטב האומנים וחבריו ושר לאזרחים בימי הסגר. הקונספט התחילו בסגר הראשון, אז הופיע הזמר עם אורחיו ברשתות החברתיות, אלא שבסגר השני, המופע שודרג ומסלון ביתו הפרטי עבר הזמר לסלון הבית של זכיינית "רשת 13".  

עכשיו מסתבר כי בשבת האחרונה שודרה התוכנית האחרונה בשידור חגיגי ובכיכובה של אשתו דניאל גרינברג לאחר שהוחלט להוריד אותה מהאוויר מוקדם מהצפוי. בעוד האמא הטרייה נמצאת בשלבי משא ומתן עם הזכיינית על השתתפותה בריאלטי כפי שקראתם כאן ב-TMI מוקדם יותר היום, הוחלט כי בעלה יורד מהמסך. 

רוסלנה חשפה: יאן גולן לא ממשיך את דרכו של אבא אייל- לחצו כאן

"האיש הנאלח הזה": אייל גולן שוב על הכוונת- לחצו כאן

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אלוני מור)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אלוני מור)

גורמים בתעשייה דיווחו ל-TMI כי לגולן נסגרו בזכיינית חמש תוכניות עם אופציה לעוד חמש תוכניות נוספות במידה ותהיה הצלחה בנתוני הרייטינג, אלא שהנתונים שנרשמו היו אכזבה גדולה ולדוגמא, במוצאי שבת האחרון בתוכנית הסיום, נרשם נתון נמוך מאוד של 2.9 באחוזי הרייטינג לתוכנית. 

מקורות נוספים מדווחים כי גם המפרסמים לא מיהרו לרכוש זמן אוויר לפרסומות בתוכניתו של גולן, מה שגרם לתוכנית לא להיות רווחית ובכך לרדת מהאוויר מוקדם מהצפוי. למרות הכל, בגזרתו של הזמר מתעקשים כי התוכנית נקבעה מראש להיות משודרת רק בימי הסגר והירידה שלה מהאוויר לא קשורה במפרסמים ובנתוני רייטינג.

מליאם הפקות נמסר: "אייל גולן שימח את עם ישראל בסגר הראשון וכך עשה גם בסגר הנוכחי, רק שהפעם הוחלט לשדר את הלייבים ברשת 13. מלכתחילה הכוונה הייתה לעשות את התוכנית במהלך הסגר וכשהודיעו על היציאה מהסגר, כך גם גולן החליט לסיים את השידורים. הרייטינג והמפרסמים לא היו השיקול והתוכנית היתה בבעלות מלאה של ליאם הפקות".

לייב בסלון עם אייל גולן (צילום: אלוני מור)
לייב בסלון עם אייל גולן (צילום: אלוני מור)

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

אייל גולן, ליאור נרקיס (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, ליאור נרקיס (צילום: אלוני מור)