שנה וחצי חלפו מאז כרע סטטיק ברך באירוע מושקע וביקש את ידה של שרית פולק. מאז דחו הזוג המאורס פעמיים את החתונה הצפויה בגלל אילוצי הקורונה. עד שהם יעמדו תחת חופה, בינתיים הם נמצאים בימים אלה במעבר למעונם החדש, דירת גן מפוארת שרכשו בחיפה הצופה לים, שם יוכלו להעביר את החיים המשותפים שלהם יחד והרחבת התא המשפחתי בעתיד. אלא שתמונה שהעלתה אתמול (שלישי) פולק בכניסה לחדר אולטרסאונד בבית החולים, גרמה לרבים מהעוקבים לחשוד כי הזוג מצפה לבואו של יורש או יורשת עצר ראשון. 

סטטיק שליווה את אהובתו לבדיקה, מיהר להרגיע את כל מטר הפניות הרבות שקיבל, כשהעלה תמונה של פולק על מיטת הטיפולים, עוברת בדיקת אולטרסאונד וכתב: "היא לא בהריון, תירגעו. בדיקה שגרתית".

"רוצים חיים פשוטים": סטטיק ושרית פולק נתקלים בעוד מהמורה בדרך - לחצו כאן. 

סטטיק, שרית פולק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק, שרית פולק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אז אם תהיתם איזו בדיקה שגרתית הכוללת אולטרסאונד עברה פולק, מדובר בבדיקה של בלוטת התריס, אותה בלוטה שמתפקודה הלקוי סובלות נשים רבות. פולק מיהרה להסביר וכתבה: "יש לי דלקת בבלוטת התריס, אנחנו לא בהריון. אולטרסאונד זה חלק מהבדיקות שצריך לעבור. ותודה לאהוביק שמלווה אותי בכל הימים האלו". עוד כתבה פולק: "ממליצה לכם לעשות בדיקות דם ולוודא שתפקוד הבלוטה שלכם תקין, היא משפיעה על המון ומושפעת גם מהנפש". האם פולק רומזת שהיא עוברת תקופה לא קלה נפשית? נאחל לה בריאות שלמה!

למרות המהמורות שבדרך: סטטיק ושרית פולק מתכוננים לחתונה - לחצו כאן. 

סטטיק, שרית פולק (צילום: אמיר מאירי)
סטטיק, שרית פולק (צילום: אמיר מאירי)