לפני כחודשיים הזוג האהוב שהכירו בבית "האח הגדול", מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה הרעידו את הביצה ואת מעריציהם והודיעו כי הם נפרדים לאחר זוגיות חמה ואוהבת של שלוש וחצי שנים יחד. מי שבישרה את ההודעה העצובה הייתה אשכנזי שבחרה לשתף ברשתות החברתיות וכתבה כי השניים הגיעו להחלטה משותפת שהם נפרדים. אוחנה נשאר בביתם המשותף בהרצליה ואשכנזי חזרה לבית הוריה. 

נראה כי המעריצים של אביחי אוחנה לא אהבו את הבשורה והחליטו לצאת במסע צלב כלפי האקסית, מעיין אשכנזי, בעקבות הפרידה. בין הדברים נכתב: "מאחל לך את המחלה של אביחי ויותר גרוע, את לא שווה ציפורן" או "מי הכיר אותך בכלל אם לא עומר אדם שזרק אותך כמו סמרטוט". אשכנזי ששתקה במשך כחודשיים לתגובות הקשות בתקווה שהדברים ירגעו, החליטה שהגיעו מים עד נפש והחליטה לשבור שתיקה. 

"בחיים לא בכינו ככה": מעיין אשכנזי מדברת על רגע הפרידה מאביחי אוחנה - לחצו כאן. 

התגובות שמעיין אשכנזי מקבלת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התגובות שמעיין אשכנזי מקבלת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

היום (רביעי) פרסמה אשכנזי את הסטורי הבא: "אז החלטתי יותר לא לשתוק. חשבתי שעד עכשיו שזה יעבור ולא רציתי ליצור רעש כי לא הרבה אנשים יודעים שאפילו שזה מטעה, אני באמת לא אוהבת את זה, את הרעש. אני רוצה להגיד לכם שיום אחד אנשים יהיו בצד שלכם ויותר אחר הם ינסו למעוך אתכם. בייחוד כשאתה חשוף לתקשורת ולתגובות. אנשים מרשים לעצמם להגיד לך הכל, לבקר אותך ולהכאיב לך". 

אחרי הפרידה מאביחי: החיים החדשים של מעיין אשכנזי - לחצו כאן. 

אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי (צילום: אור גפן)
אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי (צילום: אור גפן)

"עד לפני שנייה הם חיבקו אותי אבל מרגע שקיבלתי החלטה שונה ממה שהתאים להם, התחיל גל של הודעות. הם הסיקו למה וכמה למרות שהתקבלה החלטה משותפת איכשהו אני האשמה. אני מחפשת דברים אחרים כמו כסף וכוח אז הלכתי. פתחתי את הלב ושיתפתי - החלטנו יחד ועדיין - אני אשמה. יודעים מה הבנתי? לא משנה מה הוא היה עושה, אני הייתי האשמה. למה? כי יש לו מחלה? אבל אתם מרחמים על אדם שלא מרחם על עצמו וממש לא רואה את עצמו כמו שאתם רואים אותו". 

מעיין אשכנזי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אשכנזי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)