הזמרת המצליחה הצליחה להסתיר את הזוגיות עם הדרבוקיסט שלה במשך כשנה, אך ברגע שהזוגיות יצאה לאור, היא יצאה בדרך לא הכי נעימה. כפי שפורסם לראשונה ב-TMI, קדרי הזמינה משטרה לבן זוגה, אושר בן דוד, לאחר שויכוח ביניהם התלהט. מדורי הבידור דיווחו כי מערכת היחסים של השניים רואה המון עליות ומורדות במהלך השנה החולפת ושישנם המון ריבים ועימותים ביניהם.

הריבים הקולניים הגיעו אפילו לפתח בתיהם של השכנים של קדרי, שהתלוננו על צעקות ודאגו לשלומה של הזמרת. השניים לא מתגוררים יחד, אושר מתגורר אצל אמו בראשון לציון ואילו נסרין בדירה משלה. השניים לא הגיבו לדברים עד כה, אך נראה שהשמועות בנוגע ליחסים הבעייתיים של קדרי ובן זוגה עשו את שלהם ואושר בן דוד החליט לשבור שתיקה.

פרסום ראשון: נסרין קדרי הזמינה משטרה לבן זוגה אושר בן דוד - לחצו כאן. 

נסרין קדרי (צילום: אקליפס מדיה)
נסרין קדרי (צילום: אקליפס מדיה)

הדרבוקיסט רצה לכבות את הספק שנוצר בקרב מעריציה ושיתף בתמונה שלו עם דרבוקה בזמן הופעה וכתב: "היחידה שאני מרים עליה יד (ידיים)". רק אתמול (רביעי) פורסם כי קדרי החליטה לפרוש כנפיים ולעזוב את אייל גולן ואת חברת ניהול האמנים שבעלותו "ליאם הפקות". כזכור, גולן גילה את קדרי לפני כשמונה שנים בתכנית הריאליטי שלו "אייל גולן קורא לך" ומאז התפתחה והתברגה לתעשיית המוזיקה הישראלית בהצלחה רבה. 

נסרין קדרי נפרדת מאייל גולן ו"ליאם הפקות" - לחצו כאן. 

אושר בן דוד מגיב על השמועות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אושר בן דוד מגיב על השמועות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)