כוכבת הילדים מיכל הקטנה התבשרה אתמול (שני) שלרגל יום הולדתה היא מקבלת מתנה אישית ממשרד הבריאות, הודעה על בידוד של 14 יום. הקטנה שחזרה מטיסה פרטית מדובאי יחד עם שמונה נוסעים, כשאחד מהם חולה מאומת, נאלצה להיכנס לבידוד של שבועיים. אלא שהבידוד שיבש גם את תכוניותיה של הקטנה לחגוג יום הולדת באירוע מצומצם עם חברים קרובים במלון בירושלים, אותו נאלצה לבטל ובמקום לקבל ברכות יום הולדת מרגשות, ספגה הקטנה ביקורות נוקבות.

הבוקר (שלישי) שיתפה כוכבת הילדים את התחושות הקשות: "אחרי סופ"ש מהחלומות נחתתי נחיתת חירום, ישירות אל הבידוד. ואיך זה מרגיש? האמת, לא כל כך פשוט. קשה שהחגיגה נגמרת פתאום משום מקום, הטלפונים מתחילים, חייבת לבטל עכשיו את כל השבועיים הבאים של חגיגות יום הולדת ומפגשים".

"צפיתי לחגוג עד כמה שהגבולות מאפשרים אבל עכשיו בידוד ופתאום בן רגע כולם כבר יודעים והביקורות מחליפות את ברכת היום הולדת והאיחולים, האשמות מכל עבר, 'למה התנהגתי בחוסר אחריות'. אף אחד לא טורח לשאול איך זה קרה ומה הסיבות. אולי אם היו שואלים היו מבינים שזה יכול לקרות לכל אחד, לא חייב לטוס לשום מקום, זה לא תלוי במרחק, וגם אחרי שביצעתי בדיקה והתוצאה תודה לאל שלילית עדיין עליי להיכנס לבידוד".

"אין באמת את מי להאשים, אבל דבר אחד כמו שמיים בהירים לכל מטבע שני צדדים, והכל תלוי באיך אסתכל על הדברים. אז נכון זה באמת לא כיף ולא נעים לקבל כזו הפתעה באמצע החיים. ובטח שלא קל לקבל את הביקורת מכל עבר, אך זו תקופה בה כולנו צריכים להיות קשובים, רגישים וזהירים, לקחת אחריות לחשוב על אחרים ולזכור שהכי חשוב זה שנישאר בריאים".

View this post on Instagram

A post shared by מיכל הקטנה (@michalhaktana) on