מעיין אשכנזי בשיחה מלב אל לב בתכנית הרדיו של TMI

כוכבת "האח הגדול" מעיין אשכנזי התארחה בתוכנית הרדיו פולואו יו של TMI ושיתפה על הפרעות האכילה מהן היא סובלת מגיל 12, על הסטודיו אימונים שפתחה רגע לפני הקורונה, על החיים אחרי האקס אביחי אוחנה ועל הרצון לחזור לבית המצולם שעשה אותה מפורסמת. בימים אלו סיפרה אשכנזי כי היא מעבירה את הזמן בהעברת אימונים אישיים, מאחר ובעקבות הוראות משרד הבריאות אסור לה לאמן בקבוצות גדולות. 

את פתחת את הסטודיו ממש רגע לפני הקורונה נכון?
"חודשיים לפני שהתחילה הקורונה. באתי מסטודיו קודם ככה שלא התחלתי מכלום באתי כבר עם מתאמנות אבל הסטודיו החדש גדול יותר וצברתי מתאמנות חדשות אבל מבאס והיינו צריכים לסגור בגלל הקורונה. אני עדיין משלמת שכירות וארנונה והארנונה מאד קרובה למחיר השכירות, משהו הזייה בהרצליה. אני נחשבת עצמאית אז המדינה עזרה. יש לי רואה חשבון שעשה לי סדר פסח, כן קיבלתי מענק אבל שמעתי שמועה שכל מה שנתנו לעצמאים רוצים לקחת בחזרה".

אשכנזי, חשפה בחודש האחרון כי ירדה הרבה במשקלה מאז הפרידה, בצורה לא בריאה ושלא הולמת מאמנת כושר, בראיון היא סיפרה על הפרעות אכילה מהן סבלה מגיל צעיר "האמת שמגיל 12 היו לי כל מיני הפרעות אכילה למיניהן. בגיל 12 ירדתי 15 קילו בצורה לא בריאה ונכונה. היום אני מאמנת כושר ואני לא יכולה להרשות לעצמי לעשות דברים שהם לא נכונים ולא בריאים ולא מבוקרים. כמו כל הפרידות, או שאתה משמין או שאתה יורד. אני ירדתי, היה לי חוסר תאבון ומצב רוח. אז ירדתי שישה קילו בצורה לא בריאה ולא הצלחתי לשלוט בזה ולעשות את זה בדרך אחרת. עכשיו אני במקום יותר טוב עם עצמי אז חזרתי לתלם, אני אוכלת מסודר ועושה ספורט כמעט כל יום. הקורונה הביאה איתה גם דברים טובים ועכשיו יש לי זמן גם לעצמי כי לפני הקורונה הייתי עובדת מהבוקר עד הערב ולא היה לי זמן לעצמי בכלל. חבל שאין איפה להשוויץ בגוף החדש כי אין אירועים, אז צריך לאלתר תמונות באזור של הבית ומתחילים חורף אז בכלל אי אפשר להראות בבגד ים . אבל בסדר, לא צריך להראות, זה להרגשה שלי וזה מה שחשוב אחרי שנים שהעליתי המון, כי הייתה לי אכילה רגשית. כשיצאתי מהאח הגדול כל הרעשי רקע מסביב והזוגיות פשוט גרם לי לעלות במשקל, בלי לחשבן מה אני דוחפת לפה שלי. זה היה משהו שעד היום אני מסתכלת על עצמי ואומרת איך הגעתי למקום הזה? אני לא רוצה ליצור מצב שיש לי הפרעה או חוסר בטחון כמאמנת כושר. אבל בארבע שנים האחרונות עליתי המון במשקל ועכשיו אני מנסה לחזור לעצמי"

View this post on Instagram

A post shared by מעיין אשכנזי (@maayan__ashkenazi) on

אח גדול עונה נוספת עולה, יש מצב?
"הייתי שמחה להכנס עוד פעם לאח הגדול, לא בגלל שיש לי מה לתקן או לשנות, אני שלמה עם איך שהייתי, אבל זאת הייתה חוויה כ"כ מדהימה בחיים שלי לעומת הרבה אנשים שיצאו עם פוסט טראומה, לי היה פשוט מדהים. אם יש עוד ריאלטי שאני מוכנה להיכנס אליו בלב שלם זה האח הגדול".    

מה הסוד שלך שהמעריצים תמיד איתך? 
"אני חושבת שאני מאד כנה, לפעמים יותר מדי , שקופה, אמיתית, שמה את הלב שלי על השולחן ומראה לאנשים מה אני מרגישה וחווה. לא שמה מסיכות ולא פייק. כשרע לי רואים, כשטוב לי רואים. הייתי אמיתית לעצמי ובזוגיות וגם אני ואביחי הראנו הכל מהכל. החיים לא ורודים. ממש לא ומי שאמרה שהכל ורוד אצלה פחות מתחברים אליה. היה קל להתחבר אלינו , סליחה אליי, אני מדברת ברבים אני רגילה לדבר ברבים. בטעות בילבלתם אותי . אני כבר לא מדברת ברבים כבר בחודשים האחרונים".

מעיין אשכנזי (צילום: דור ערבה)
מעיין אשכנזי (צילום: דור ערבה)

את מרגישה שנגמלת מאביחי? 
"אני בסדר אני בטוב אני אדם חזק, משלימה עם דברים מהר ולא נתקעת יש לילות פחות טובים ויותר טובים אני בסדר ושלמה. אני במקום טוב. כל עוד אביחי ואני סיימנו בצורה ככ מכובדת ויפה וזה גרם לי להישאר עם רגליים על הקרקע ולהשאיר אותי שפויה ומי שאני. אם זה היה נגמר איתו בצורה לא יפה אני חושבת שבהרגשה היה לי הרבה יותר קשה להתמודד עם הפרידה. גם בגלל שהיא לא רק שלנו אלא של כולנו עם כל הרעשי רקע. בינינו זה נגמר פשוט מדהים".

אתם עדיין בקשר?

 "אני ואביחי ביום שזה נגמר שם זה נגמר, יש לנו המון כבוד ובראש השנה איחלנו חג שמח וביום כיפור צום קל". 

אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי (צילום: דור ערבה)
אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי (צילום: דור ערבה)