הצילומים לגולסטאר נשים רק התחילו והדרמות סביב העונה מסרבות לגווע, אחרי פרשת ליהיא גרינר ופליטת הפה על רוסלנה רודינה ואורטל עמר ואחרי הפוסט הנוקב של מאיה בוסקילה נגד גיא פינס שחשף את שכר המשתתפות, תקרית חדשה ולא צפויה אירעה אתמול (שני) בשעות הערב.  

כזכור, אתמול בבוקר התייצבו כוכבות "גולסטאר" המפורסמות לצילומי יריית הפתיחה של העונה החדשה. אלא שכעבור מספר שעות מתחילת הצילומים, רגע אחרי שהכוכבות התמקמו במתחם האימונים ובחדריהם, אמבולנס הובהל למקום. ל-TMI נודע כי הכדורגלנית הטובה ביותר בכל הזמנים, סילבי ז'אן, איבדה את ההכרה.

"צרות עין להסתכל על שכר של אחר": אורטל עמר מחזירה אש לליהיא גרינר - לחצו כאן. 

סילבי ז'אן (צילום: רפי דלויה HOT)
סילבי ז'אן (צילום: רפי דלויה HOT)

האירוע קרה במסגרת משימה שכללה עשן. ז'אן שמטופלת בזריקות ביולוגיות בעקבות המחלה ממנה היא סובלת, אותה חשפה בראיון בלעדי למעריב ולקחה באותו יום את הזריקה השבועית שלה, חשה בחולשה, תופעת לוואי מוכרת מהזריקות, במקביל שאפה יותר מדי עשן במסגרת המשימה, מה שגרם לה לאבד הכרה.

כל משתתפות העונה נבהלו ולמקום הוזמן אמבולנס שרצה לפנות את ז'אן במידי לבית החולים. ז'אן התאוששה במהרה וסירבה להתפנות לבית החולים בגלל החשש לקורונה. הבוקר (שלישי) התעוררה ז'אן כשהיא מרגישה בטוב וממשיכה בכל הכח בצילומי הדוקו ריאליטי. בריאות לפני הכל!

סילבי ז'אן, מיטל דיין (צילום: רפי דלויה)
סילבי ז'אן, מיטל דיין (צילום: רפי דלויה)

תגובתה של בת הזוג של ז'אן, יפעת אור לב: "סילבי עברה אירוע לא נעים אתמול בערב במהלך משימה. יום קודם לכן, קיבלה טיפול בהזרקה ביולוגית מה שהקשה על הנשימה שלה. משימת האש ושאיפת העשן גרמו לה לאובדן הכרה והקאות. אמבולנס הוזעק למקום ופרמדיקים טיפלו בה. סילבי קיבלה את מלוא התמיכה של צוות ההפקה ותמיכה רגשית של הבנות. הבוקר סילבי קמה מאוששת ומאותגרת להמשיך במלוא הכח".

גולסטאריות (צילום: רפי דלויה HOT)
גולסטאריות (צילום: רפי דלויה HOT)