החתונה של סטטיק ושרית פולק (צילום מסך אינסטגרם)

אחרי הצעת הנישואים המטורפת של סטטיק לבת הזוג שלו שרית פולק, רק חיכינו לרגע המיוחל בו אחד הזמרים הכי מפורסמים בארץ יינשא לבחירת ליבו בהפקה משוגעת. תוכניות ומציאות לחוד ומי חשב שמגיפה תשתלט על העולם ותחבל באורח החיים, אבל שנת 2020 הביאה איתה אתגרים חדשים שטרם הכרתם, כך שסטטיק ושרית נאלצו לדחות לא פעם את החתונה שלהם בעקבות הנחיות משרד הבריאות לטובת מיגור התפשטות קורונה.

 אחרי שקנו דירה יחד, חגגו מסיבת רווקות, הצהירו על כוונה לילדים ורצון עז לחתונה "אפילו רק בחוג המשפחה המצומצמת", סטטיק ופולק הצליחו להלחיץ אותנו לרגע, כשסרטונים שלהם בדמות "חתן כלה" מילאו את הרשת. אז מה בעצם קרה שם? החברה של סטטיק ובן אל לשולחן השיפוט ב"זמר במסיכה", המנחה אופירה אסייג אירחה בביתה בסוף השבוע מקבץ חברים, בינהם הזוג המלוכתי וישראל קטורזה יחד עם אשתו סורליה ושבעת ילדיהם. במהלך הארוחה, החליטה אסייג לערוך חתונה בהפתעה לשניים כשאת תפקיד הרב לקח הבדרן קטורזה.

"מבחינתי שרק המשפחה תהיה שם": שרית פולק על החתונה עם סטטיק- לחצו כאן

התמונה של ארוסתו של סטטיק שהציתה שמועות על הריון- לחצו כאן

סטטיק, שרית פולק, ישראל קטורזה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק, שרית פולק, ישראל קטורזה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סטטיק מיד עלה על ביגוד שחור וחבש כיפה, ואילו סידרו לפולק שמלה לבנה וצחורה. אם לא היינו שומעים את הסאונד המתבדח על הסצנה שקרתה, היינו יכולים להישבע שמדובר בחתונה. אז לא, לצערכם הרב השניים עוד לא נישאו כדת וכדין אבל אין ספק שעשו חזרה גנרלית לא פחות מרגשת וטובה.

סטטיק, שרית פולק, אופירה אסייג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק, שרית פולק, אופירה אסייג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)