השורדת אלה איילון והזמר בן זיני כיכבו בסצנה לוהטת במיטה ובנשיקה רטובה כששחררו את צילומי הקליפ החדש של בן זיני עם יפתי לחידוש של השיר "הלילה יעבור". אמש (שני) הם עלו לשידור חי באינסטגרם בכדי להשיב לעוקבים ולהמשיך לרכב על הגל של הכותרות, אלא שהפעם במקום נשיקה נוספת הם רבו לעיני 6000 הצופים שעקבו אחריהם בשידור חי.

האם הם זייפו מריבה בשביל לזכות בעוד כותרת? כך טענו לפחות חלק מהעוקבים או שאולי מדובר במריבה אמיתית - תשפטו בעצמכם. בתיעוד שהעלו השניים, הציגה איילון לעוקבים פסל ששייך לבן זיני והאקסית טיילור מלכוב תוך שהיא מגחכת על זה ואומרת שזה משהו מביך. בן זיני התעצבן ואמר לה שזה ממש לא יפה ולא מכובד לצחוק על אקסים שלי. "זה מעצבן, זה לא פייר, זה ממש היה מתחת לחגורה, לא מכבד בשום צורה, זה כמו שאני עכשיו אצחק על האקס שלך".

ביחד? הנשיקה הלוהטת של בן זיני ואלה איילון הציתה מחדש את השמועות - לחצו כאן. 

בן זיני ואלה איילון רבים בגלל טיילור (צילום מסך אינסטגרם)

איילון לקחה את זה קשה ולעיני כל העוקבים נפגעה ואמרה לו: "אתה גס רוח ממש, לא מצחיק, אתה מפתיע לרעה, מה ניסיתי לצאת גבר?". הראיון הסתיים בזה שבן זיני ביקש מאיילון סליחה ואמר שהוא לא רוצה לסיים באווירה הזאת. כשאיילון סירבה לשחרר הוא ענה לה: "אני לא בן זוג שלך". איילון השיבה: "אנחנו גם לא נהיה". אוצצ'

אלה איילון, בן זיני מתוך הקליפ (צילום: צילום מסך יוטיוב)
אלה איילון, בן זיני מתוך הקליפ (צילום: צילום מסך יוטיוב)