רגע לפני שצעדה על המדרגות ונכנסה היישר לביצה המעופשת בבית "האח הגדול", לעונה עם מקבץ מרשים של ידוענים, הזמרת זהבה בן, ישבה וכתבה מכתב אישי לצופים בריאלטי. בן ששמרה לאורך השנים באדיקות את חייה הפרטיים הרחק מאור הזרקורים, התחילה את המשחק עוד לפני כניסתה לבית והסבירה לצופים במכתב מה גרם לה ללכת לתוכנית ולהיחשף באמת לראשונה.

האח הגדול: הכירו את הדיירים החדשים בבית הסגור- לחצו כאן

אלו החוקים החדשים של העונה החדשה של "האח הגדול"- לחצו כאן

זהבה בן (צילום: מתן צור)
זהבה בן (צילום: מתן צור)

״אני זהבה אמא של בן, ככה אני נכנסת לבית האח הגדול. אני נכנסת כי אני מרגישה שאחרי 30 שנה שראיתם וקראתם הכל על זהבה בן הזמרת,הגיע הזמן שתכירו את זהבה. אני הכי גאה במי שאני ובמוזיקה שלי כי היא עיצבה אותי והביאה אותי למה שאני היום. לראשונה בחיי בחרתי להיחשף, זהבה הפרטית והצנועה שברחה תמיד מהמצלמות, שהסתירה את האזורים הפרטיים שלה, עכשיו מוכנה יותר, בשלה יותר וחזקה הרבה יותר. 

ההחלטה להיכנס לבית האח הייתה מורכבת ומלאה בחששות, אבל אני הכי שלמה איתה ודווקא עכשיו, כי כמוכם גם אני ישבתי בבית 9 חודשים בעקבות הקורונה ואני יודעת כמה זה קשה וכמה כולנו צריכים חיבוק ושיהיה לנו טוב בלב ובנשמה. בשבילי המוזיקה היא התרופה לכל הכאבים, לבדידות לחרדה ולכל דאגה והיום אני ניכנסתי גם בשביל לשמח אותכם וקצת להשכיח את המצב. האח הגדול בשבילי היא נקודה בדרך שלא יכלה לקרות אף פעם חוץ מעכשיו כי עכשיו אני מוכנה. מוכנה להיפתח, לשתף ולספר את מה שבלב שלי. 

אני באה מטוב לעשות טוב. אז אני זהבה, אמא של בן, במקור מב״ש, זמרת 4 עשורים, אישה של מיקרופון וקהל מגיעה להיות הכי אני והכי איתכם. מקווה שתאהבו ותתחברו ותהיו גם אתם איתי. אוהבת,  זהבה״.

זהבה בן במכתב על כניסתה ל"אח הגדול"