בשנתיים האחרונות מנסה ג'סטין ביבר לשדר לעולם שזנח את תדמית הילד הרע והפך לאיש משפחה מסור, בעל למופת ואדם טוב יותר באופן כללי. הזמר הנערץ מתחזק זוגיות פוטוגנית להחריד ובעיקר מעוררת קנאה עם אשתו, הדוגמנית היילי ביבר ואצל רובנו הקנאה הזאת מסתכמת בדפדוף קליל בעמודי האינסטגרם של השניים והבנה שלפעמים העולם לא הוגן ויש אנשים שהיופי שלהם פשוט גדול מדי.

אולם, ישנם מעריצים שלוקחים את הזוגיות של השניים קצת יותר קשה. כמה קשה? קשה עד כדי כך שג'סטין בעצמו עשה צעד חריג ביותר ותקף מעריצה אחת בפני 152 מיליון עוקביו באינסטגרם.

הכל החל בסוף השבוע האחרון אז הודיעה היילי כי בכוונתה לעלות לסרטון לייב באינסטגרם ולענות על שאלות של מעריצים. אלא שמעריצה אחת ספציפית החליטה לנצל את הפלטפורמה ופרסמה סרטון בו היא פונה לכל מעריצי ג'לינה (שילוב של ג'סטין וסלינה aka סלינה גומז האקסית המיתלוגית) ומפצירה בהם כי זה הזמן לתקוף את היילי בכל הכוח מכיוון שבלייב היא לא תוכל לחסום תגובות. "בבקשה תתקפו אותה. בבקשה בבקשה בואו נתקוף אותה כדי שתבין שלאף אחד לא אכפת ממנה" אמרה המעריצה הממורמרת.

רק בשביל לתזכר את מי שלא חי על הפלנטה בעשור האחרון, ביבר וגומז היו מהזוגות המתוקשרים ביותר בעולם כשיצאו בין השנים 2011-2018 און אנד אוף ללא הפסקה. אחרי הפרידה, הפתיע הזמר את כל העולם כשנישא לדוגמנית היילי בולדווין ומאז ישנם מעריצים שמסרבים לקבל את הבשורה וממשיכים לקוות לקאמבק שככל הנראה לא יקרה לעולם בין צמד הזמרים.

כל כך כל כך 2011. ג'לינה  (צילום:  Pascal Le Segretain  Getty Images)
כל כך כל כך 2011. ג'לינה (צילום: Pascal Le Segretain Getty Images)

ביבר שכבר רגיל לבריונות ברשת, בדרך כלל לא מגיב לדברים כאלו אבל הפעם, בצעד יוצא דופן החליט שנמאס לו ותקף ישירות את המעריצה בסדרת סטורים שפרסם: "התירוץ העלוב הזה של בן אדם שפשוט מעודד אנשים לתקוף את אשתי ולהגיד להם שמערכת היחסים הקודמת שלי היתה יותר טובה. רציתי לשתף את זה כדי שאנשים יקבלו טעימה ממה שאנחנו מתמודדים איתו כל יום מחדש. זה כל כך קשה לעלות על דרך המלך כשאני רואה אנשים כאלה מנסים בכל כוחם להציק לאדם שאני הכי אוהב בעולם.

ככל שיש יותר אנשים שרוצים לבזבז את זמנם בניסיון להשפיל אותנו, אני רוצה דווקא לפנות לאלו שבעדנו ולבקש מהם להרים אותנו בעזרת תפילה. אנחנו זקוקים לתפילה ותמיכה כדי להמשיך לעשות את מה שאנחנו אוהבים. אחרי שצפיתי בזה, אני יכול לומר שזה יכול היה בקלות לגנוב לי את האושר אבל אז אני חושב על כמה אומללה היא (המעריצה) היא חייבת להיות כדי לבזבז את החיים שלה בניסיון לגרום לאנשים אחרים להרגיש קטנים יותר. "

ג'סטין ביבר תוקף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'סטין ביבר תוקף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ג'סטין ביבר תוקף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'סטין ביבר תוקף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם אשתו החליטה שזה יותר מדי בשבילה ופנתה למיליוני עוקביה: "אני בדרך כלל לא מגיבה לדברים כאלה כי אני צריכה להגן על עצמי ועל הבריאות הנפשית שלי. אבל הפעם זה עלה לרמה אחרת של כעס ושנאה שזה פשוט עצוב ולא בריא. אני לעולם, גם לא בעוד מיליון שנים, אאחל למישהו שיתייחסו אליו בצורה הזאת ואני לעולם לא אסלח על התנהגות כזאת מלאת שנאה. אני רוצה רק לתמוך, להרים ולעודד נשים אחרות בתעשייה הזאת ולאחל להן רק אהבה והצלחה ואני מבקשת מכל העוקבים והתומכים שלי להתנהג ככה בדיוק. מאחלת לבחורה בסרטון את הטוב ביותר. אני מקווה שהיא תמצא אהבה, שלום ושמחה בחיים האלה."

בנוסף, כשסיים הזמר להגן על אשתו, הוא פנה לשאר העוקבים שלו ופרסם סדרת תמונות מתוקות של השניים כדי להראות לכולם שאף אחד לא יכול להתעסק עם הביבר'ס ולצאת מזה בשלום. TMI לא יכולים עם הזוג הזה יותר, הם גומרים אותנו. 

חייב להפוך לשיר: ג'סטין ביבר בירך את אשתו היילי ליום הולדתה- וזה קסום- לחצו כאן

היילי ביבר מגיבה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
היילי ביבר מגיבה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)