שלושה חודשים חלפו מאז נפרדו מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה שהכירו בבית "האח הגדול" והיו בזוגיות שלוש שנות זוגיות ואף חלקו מגורים משותפים. הצעד של השניים אכזב את קהל המעריצים הרב שלהם שהולך איתם עוד מימי הריאליטי, מאחר וציפו להצעת נישואים וממש לא לפרידה. מאז, עזבה אשכנזי את דירתם המשותפת וחזרה לגור עם אמה בהרצליה, וכעת נודע ל-TMI שמאוקטובר האחרון, חודש וקצת אחרי הפרידה מאוחנה, נמצאת אשכנזי בקשר רומנטי חדש עם הכדורגלן שלומי אזולאי.

למרות שהשניים מרבים לבלות יחד,  אשכנזי מכחישה בתוקף וטוענת כי מדובר רק בחבר קרוב אבל מקורבים לשניים מתעקשים כי לא מדובר בקשר אפלטוני בכלל אלא בקשר רומנטי של ממש. עוד מסרו כי הסיבה שכוכבת הריאלטי מסרבת להוציא לאור את הזוגיות הטרייה כי היא חוששת שקהל המעריצים שלה ושל אביחי יבקרו אותה בגלל שהמשיכה במהרה הלאה.

האח הגדול: הכירו את הדיירים החדשים בבית הסגור- לחצו כאן

מעיין אשכנזי (צילום: אור גפן)
מעיין אשכנזי (צילום: אור גפן)

עד שאשכנזי תחליט להוציא אותו לאור, בנתיים נכנסו אתמול (ראשון) הדיירים החדשים והאנונימיים לבית האח הגדול מסתבר שתום חיימוב רווק בן 33 והדייר הכי לוהט שנכנס לבית, הוא אקס של אשכנזי מלפני שבע שנים. הגלגל בהחלט מסתובב, זוכרים איך מעיין אשכנזי נכנסה לריאליטי לפני שלוש שנים כאנונימית ועל משבצת ה"אקסית של עומר אדם", עכשיו היא הופתעה לראות את האקס שלה על המסך.

מעיין אשכנזי מסרה בתגובה: "אנחנו חברים טובים, מבלים המון ביחד. אני חברה של החברים שלו, יש לנו חברים משותפים וכרגע אין לי לומר משהו מעבר".

תום חיימוב, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
תום חיימוב, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)