כפי שקראתם אתמול (שני) ב-TMI, אלימלך קשתי, שנכנס בתחילת השבוע לבית הסגור של "האח הגדול", יעמוד למשפט בגין תקרית אלימה עם אחיו הצעיר, כוכב הריאליטי טום קשתי. כזכור, האחים קשתי היו אמורים להגיע מחר לדיון בבית המשפט, לאחר שהשניים הואשמו בתקיפת מאבטח קשיש בבניין הסיטי ברמת גן. כעת התפרסם במדורי הבידור כי המשפט של השניים נדחה בעקבות בקשת עורך דינו והוא צפוי להתקיים בחודש הבא. 

כזכור, בכתב האישום שהוגש נגדו, נכתב כי אלימלך תפס את המאבטח בגרונו ואחיו טום דחף אותו בחוזקה בבית החזה עד שהוא נפל לרצפה ומשקפיו נשברו. כל זה התרחש מאחר והאחים נכנסו לבניין עם קורקינט חשמלי והמאבטח, על פי הנחיות הבניין לא איפשר להם להיכנס ללובי הבניין עם הקורקינט. בעקבות זאת נוצר ויכוח אלים בין הצדדים. 

כבר מסתבך: ניידת משטרה עשויה להוציא את אלימלך קשתי מבית "האח הגדול" - לחצו כאן. 

מסתבר שכוכבת הריאליטי דנית גרינברג לא יכלה לשתוק כשראתה את הסרטון שעלה מהאוב בעקבות כניסתו של אלימלך לבית "האח הגדול" והגיבה באינסטגרם כשכתבה: "אני בדרך כלל לא מעלה דברים כאלה לסטורי. אני בדרך כלל אפילו לא צופה בסרטונים כאלה שעושים כל כך רע בלב. אבל מזה לא יכולתי להתעלם!! איך הפקת "האח הגדול" מרשה לעצמה להכניס דייר עם עבר אלים? ואם הוא ירים יד על אישה? איך נותנים במה לדבר שכזה? לבן אדם שחזק על חלשים? אני עם דמעות בעיניים. לא מסוגלת להכיל את הדבר הזה. עכשיו יקומו החכמולוגים ויגידו: 'את לא יודעת את כל העבודות', אז אני אענה לכם! אני לא צריכה לדעת את כל העובדות! העיניים רואות מה שהן רואות! אלימות בצורה מזעזעת. על בן אדם מבוגר, חלש, שקוף, שיכול להיות סבא שלכם! לא משנה מה הוביל לאירוע - קללות או לא יודעת מה ,הבן אדם החסר אונים הזה אשכרה נפל על הרצפה והם המשיכו. הלב שלי מרוסק לחתיכות".

דנית גרינברג (צילום: רפי דלויה)
דנית גרינברג (צילום: רפי דלויה)

כוכב הריאליטי טום קשתי לא נשאר חייב והגן על אחיו שסגור בבית "האח הגדול" ולא מודע לדבריה של גרינברג וענה לה בתגובה. גרינברג החליטה לפרסם את התגובה וכך כתב קשתי: "שתי מים ממי תירגעי. אני מבין שממש משעמם לך. לא פלא שזרק אותך בעלך יא מסכנה, רודפת פרסום, משועממת ולא קשורה. לחשוב ששמתי לכם במעטפה 2000 שקל. לפחות מפאת הכבוד תבואי, תשאלי אותי מה קרה ואיך, לפני השעמום הכבד והבדידות שכנראה את עוברת. יאלה תתקדמי יא בחורה מסכנה שעוד מעט תקבל בעיטה מהחבר החדש שלה. בלתי נסבלת. ויאלה עכשיו תפרסמי את זה, מתוסכלת". 

דניאל גרינברג, טום קשתי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, טום קשתי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הריב שיצא לחלוטין מגבול הטעם הטוב, הוביל את גרינברג להגיב שוב בסטורי שלה, כשאמרה: "עכשיו באמת כמה מילים בנימה אישית על כל הסאגה הזו ובזה אני מסיימת. שלא תטעו, שום מילה ממה שהוא רשם לי לא מזיזה לי כלום, אבל אני חושבת שבתור מובילת דעת קהל באינסטגרם, צריך לעלות על סדר היום גם דברים שהם לא הכי נעימים לראות ולא רק אופנה וביוטי וכאלה. הסיפור הזה נגע לי ללב והרגשתי שאני חייבת לשתף את הדבר הזה והתגובה שלו בעצם מעידה על אלימות - פיזית או מילולית, זה לא משנה ואני מתנגדת לכל סוג של אלימות".

אלימלך קשתי, טום קשתי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלימלך קשתי, טום קשתי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)