כוחה של התקשורת הוכח אתמול (רביעי) לאחר שבעקבות הסערה סביב המשפט המתנהל נגד מתמודד "האח הגדול" אלימלך קשתי והעובדה שהוא נמצא בריאליטי בפריים טיים במקום לעמוד לדין על כך שהורשע בעבירת אלימות ותקיפת קשיש, תגובות רבות הגיעו ומפרסמים סירבו לפרסם בתוכנית, כך של"רשת 13" לא נותרה ברירה והם הוציאו אמש את הדייר מהבית המצולם.

אלימלך קשתי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
אלימלך קשתי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

אך מסתבר כי קשתי הוא לא המתמודד היחיד שהיה מעורב בתקרית אלימה בעברו, אלא גם השחקן והמחזאי רמי ורד שנקלע לעימות עם מפגין במהלך הפגנת תמיכה בראש הממשלה בשנה שעברה. פעילי שמאל נקלעו לתגרה עם מספר מפגיני ימין במהלך הפגנת תמיכה בראש הממשלה, בנימין נתניהו, שאורגנה במחאה על ההליכים המשפטיים המתנהלים נגדו. והדייר בעונה הנוכחית של "האח הגדול" ורד, שהגיע למקום עם צוות טלוויזיה, הנחית אגרוף לאחד מתומכי נתניהו שקיללו אותו, והוא הורחק מהמקום על ידם.

לאחר המקרה, והסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, התראיין ורד ל"שש עם עודד בן עמי" והסביר מה היה שם: "אני לא מבסוט ממה שקרה. לא ציפיתי לזה. באתי עם שי שטרן לצלם כתבה מצחיקה. צילמנו בצד השני, ואז הלכנו לצד אחר והכל היה בסדר, ואז פתאום נהיה בלאגן. התחילו לצעוק את השם שלי במגפון. פתאום הייתי מוקף באנשים, כל העסק היה אולי שלוש שניות". 

פרסום ראשון: אלימלך קשתי יגורש מבית "האח הגדול"- לחצו כאן

רמי ורד על התקרית האלימה בהפגנה: "נתתי מכה אחת, לא היו מהלומות"- לחצו כאן

רמי ורד, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
רמי ורד, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

ורד המשיך:"אני נדחפתי והוקפתי, זה כל כך מבלבל מה שהיה שם. אני בהתחלה לא הבנתי מה קורה. אני שומע את השם שלי וקללות, ואני מסתכל על הבמה ולא רואה אף אחד. פתאום מישהו הגיע עם מיקרופון אלחוטי, ופתאום קלטתי שנוצרה התקהלות, ואז נדחפתי. מה שרואים זה כל מה שהיה. שלוש שניות ששמו אותם בלופ".

"לא חשבתי שמשהו כזה יכול לקרות", הוסיף ורד. "מה שהיה פה זה מטורף. אם הייתי חושב שיש סיכוי (שזה יקרה) לא הייתי בא. אני לא מבין מה הם רצו ממני. אני כותב את דעתי בטוויטר. אני חי במדינה דמוקרטית, ומותר לי לכתוב מה שאני רוצה".

אתה מצטער שגרמת לאדם מבוגר למצוא את עצמו על הרצפה?
"אין לי מושג איך הוא נפל. נתתי מכה לכיוון מסוים, והוא נפל. נתתי מכה אחת, לא היו מהלומות".