הבוקר (רביעי) דווח כי וועדת האתיקה של ערוץ רשת 13 תתכנס בעניינו של אלימלך קשתי, שנכנס בתחילת השבוע לבית "האח הגדול" ותשקול האם להדיח את הדייר מהבית הסגור בעקבות פניות רבות שקיבלו על כתב האישום הפלילי שהוגש נגדו בגין אלימות אבל אנחנו ב-TMI יודעים לראשונה וכבר יכולים לספר שההחלטה נפלה והוא ייצא מהבית בשעות הקרובות.

אלימלך קשתי הוא לא הדייר הראשון בעל עבר פלילי שנכנס לבית "האח הגדול" במרוצת העונות, אבל נראה כי דווקא הוא זוכה למתקפה קשה, לאחר שסרטון בו הוא נראה בתגרה אלימה יחד עם אחיו טום קשתי נגד מאבטח מבוגר בבניין מגורים עורר את זעמם של הצופים, אבל לא רק, אלא גם של נותני החסות של שידורי הריאליטי.

אחרי דיונים רבים החולט להוציא את קשתי מהבית ובאמצע הלילה אחרי ששהה בבית "האח הגדול" למעלה משעתיים, הוא עזב את הבית. וכך נמסר בהודעה רשמית מטעם מרשת: "רשת 13 והפקת האח הגדול החליטו לאפשר לדייר אלימלך קשתי לצאת מבית האח הגדול, על מנת שיוכל להתמודד עם הטענות שנשמעו נגדו בימים האחרונים ועל מנת שיתאפשר לו להשמיע את גרסתו. מעורבותו של אלימלך קשתי באירוע תתברר בבית המשפט, ולא בבית האח הגדול או בתקשורת. אלימלך זכאי להליך הוגן ולבירור ענייני של המקרה שלו"

"אני והשומר חברים טובים": טום קשתי מגיב לראשונה לסערה וחושף פרטים חדשים - לחצו כאן. 

אלימלך קשתי, טום קשתי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלימלך קשתי, טום קשתי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אז אם תהיתם מה גרם דווקא הפעם להפקת "האח הגדול" לשקול להדיח דייר ארבעה ימים אחרי שנכנס לבית, נודע ל-TMI כי בין השיקולים שנלקחים, יש עניין של כסף שמונח על הכף.

החברות "שטראוס" ו"ביטוח ישיר", נותני החסות לשידורי "האח הגדול", שיגרו הבוקר מכתב לזכיינית בו הם דורשים הבהרה מרשת. כמו כן הודיעו כי יבטלו את שיתוף הפעולה כנותני חסות, במידה ואלימלך קשתי יישאר בתוכנית "האח הגדול". "נתינת במה מסוג זה אינה עולה עם ערכי החברה נגד אלימות", כך מסרו.  

אלימלך קשתי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
אלימלך קשתי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

הפיצוץ הגדול של טום קשתי ודנית גרינברג: "רודפת פרסום, לא פלא שבעלך זרק אותך" - לחצו כאן. 

טום קשתי על פרשיית השומר עם אחיו אלימלך קשתי