דיוויד דימוס שנכנס לפני שבועיים לבית "האח הגדול" לא יודע שבזמן שהוא מנסה להתאקלם בבית החדש שלו, בחוץ הוא זוכה לתמיכה עצומה של צבא מעריצים. מדי עונה דף הפייסבוק הנקרא "צבא האמת הבלתי מנוצחת" המונה אלפי עוקבים, בוחר בדייר המועדף ומקדם אותו בחוץ בתמיכה ברשתות והצבעות עד לגמר הגדול. בעבר היו אלה אליאב רחמים, אסיף אלקיים, שני גולדשטיין ואחרים. 

העונה בחרו מנהלי הקבוצה בדייר אנונימי ולא באף אחד מהידוענים שנכנסו לבית. לטענתם יש לו סיפור חיים נוגע ללב והוא הדייר היחיד שלא ניגן בסיפור החיים הקשה שעבר בתעודת זהות שלו. שמעון זק ממנהלי הקבוצה ומי שמחזיק בבעלותו את הפורום הגדול במדינה "ריאליטי ישראל", הסביר את הבחירה של דימוס. "החלטנו פה אחד שלא נתמוך בדייר מוכר, אלא רק בדייר אנונימי כזה שאולי זו ההזדמנות היחידה שלו להצליח". 

יחזקאל בגדדי מגדף את זהבה בן וטוען: "לא הודחתי, באתי לשבוע" - לחצו כאן. 

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

עוד הוסיף ואמר זק: "הבחירה שלנו היא דיוויד דימוס, אנחנו נרים לו מבחוץ, לא ניפול למשחק של ההפקה להפוך את העונה לפוליטית, ימין ושמאל, כי נמאס לנו ממלחמות במיוחד בימים קשים אלה. שתשמעו את הסיפור של דיוויד מיד תתחברו אליו. הוא היחיד שלא ניגן על הסיפור העצוב שלו או  ומבין כולם שם בבית החיים שלו הם הכי קשים. האמת הבלתי מנוצחת מאחוריך, דיוויד".

"כואב לי עליו": התמיכה המפתיעה של עינב בובליל בדייר "האח הגדול" - לחצו כאן. 

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)