קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק נפרדו כבר לפני כחמש שנים, אולם פרידה היא מילה נורא יחסית כשזה קשור לזוג הזה. מאז שהתפצלו באופן רשמי, השניים חיים בנפרד ונדמה כי הם לגמרי עברו כבר הלאה. דיסיק ניהל בשלוש השנים האחרונות מערכת יחסים עם הדוגמנית סופיה ריצ'י וקרדשיאן היתה בזוגיות בת שנה עם הדוגמן והמתאגרף יונס בנדג'ימה בשנת 2018.

מי שעוקב אחרי הקרדשיאנ'ס יודע שדיסיק לא באמת התנתק מהמשפחה לאחר הפרידה. להפך, הוא מופיע בתדירות גבוהה בריאליטי המשפחתי, חוגג איתן את כל החגים ומבלה בכל אחת מהחופשות המשפחתיות המפורסמות, כשברקע תמיד ניתן לראות דיווחים חוזרים ונשנים על קאמבק של הזוג המתוסבך.

''אתה עוד בקטע של קורטני נכון?''. ''מאמי לא עכשיו מצלמים אותנו חייכי'' (צילום:  Joe Scarnici  Getty Images)
''אתה עוד בקטע של קורטני נכון?''. ''מאמי לא עכשיו מצלמים אותנו חייכי'' (צילום: Joe Scarnici Getty Images)

''יונס נראה לך סקוט מקנא?''. ''מה?''. ''כלום מאמי כלום תחייך מצלמים אותנו'' (צילום:  Vivien Killilea gettyimages)
''יונס נראה לך סקוט מקנא?''. ''מה?''. ''כלום מאמי כלום תחייך מצלמים אותנו'' (צילום: Vivien Killilea gettyimages)

אמש (שני) חגגו הילדים של הזוג, מייסון (11) וריין (6) יום הולדת (כן כן, השניים נולדו באותו יום בהפרש של חמש שנים) וברכת יום ההולדת של דיסיק לילדים גנבה את תשומת הלב של כל האינסטגרם דווקא כי היא כוונה בכלל לאם ילדיו: "תודה לך על זה שאת מכונת התינוקות הכי טובה בעיר. לא יכולתי לחשוב על אדם טוב יותר להביא איתו ילדים לעולם. אני אוהב אותך ואת המשפחה שלנו יותר מכל דבר אחר בעולם".

נדמה כי הפלירטוט בין קרדשיאן ודיסיק עלה שלב, עד כדי כך שאפילו העוקבים לא יכלו להישאר אדישים למאורע: "פשוט תחזרו כבר", "אתם חייבים לעשות עוד אחד (ילד)" ו- תנו לקהל שלכם מה שמגיע לו ותתחתנו" היו רק חלק מהתגובות על הפוסט המתוק. קורטני וסקוט אם אתם במקרה נתקלים באייטם הזה, ב-TMI רק רוצים להגיד לכם שעם כל הדיווחים התכופים על פרידה בין קים וקניה וסוף הריאליטי המשפחתי שמתקרב בצעדי ענק, לגמרי מגיע לנו פיצוי בדמות בייבי מספר 4 אוקי? תחשבו על זה בבקשה לעומק. 

הסוף? קים קרדשיאן וקניה ווסט מנהלים חיים נפרדים- לחצו כאן

בתקופה שכולה תמימות, אהבה, אושר, חוסר סטייל וגם מודעות עצמית (צילום: Getty images)
בתקופה שכולה תמימות, אהבה, אושר, חוסר סטייל וגם מודעות עצמית (צילום: Getty images)