הזמרת זהבה בן שתופסת תאוצה ואהדה גדולה מחוץ לבית "האח הגדול", לא תישאר במשחק ותפרוש לבד מהבית הסגור, כך מעריך האמרגן המיתולוגי שלה אלי בנאי, האיש שגילה אותה וליווה אותה בימי הזוהר הגדולים שלה במשך שני עשורים.

בנאי שמכיר מקרוב את בן, התראיין בתוכנית הרדיו של אסי הג'וקר ברדיו צפון 104.5FM ואמר: "אני חושב שהיא זמרת בינלאומית שלא ניצלה את כל ההזדמנויות שלה בעולם", עוד הוסיף: "היו לה הזדמנויות הרבה יותר גדולות מהאח הגדול היא לא ניצלה בגלל כל מיני בעיות מסביב. עשרים שנים הראשונות אני איתה, מבחינה קולית זהבה בשבילי מספר אחת".

לפני שנכנסה לבית "האח הגדול": זהבה בן חושפת "החלטה מורכבת ומלאת חששות" - לחצו כאן. 

זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

כשנשאל על היריבות שהייתה בינה לבין יחזקאל בגדדי שהודח ראשון מהבית, השיב בנאי: "בגדדי אומר שהיא דיכאונית וזה קטע מהחיים שלה, שהיא באמת קצת דיכאונית, אבל היא גם משמחת ושרה. אני מקווה שהיא תקבל את כל החיבה. בהתחלה לא קל לה, היא באה מרקע מאד קשה ואני עשרים שנה עברתי את התקופות האלה איתה". 

"כשגיליתי את זהבה היו לה מעריצים מכל הארץ מקרית שמונה, מחיפה, ילדות וילדים שהעריצו אותה והגיעו למשרד שלי רק לראות את זהבה בן". כשנשאל האם לדעתו תגיע לגמר, השיב במפתיע: "הערכה שלי שהיא לא תודח, אבל שעוד שבועיים שלושה היא תפרוש לבד, נקווה שלא, אני מקווה שאני טועה והיא תמשיך עד הסוף".

יחזקאל בגדדי מגדף את זהבה בן וטוען: "לא הודחתי, באתי לשבוע" - לחצו כאן. 

אלי בנאי (צילום: דודי פטימר)
אלי בנאי (צילום: דודי פטימר)