אייל גולן מדבר על הבידוד (צילום מסך אינסטגרם)

בשבוע שעבר חזר הזמר אייל גולן מחופשה מדובאי היישר לזרועות אשתו דניאל גרינברג וילדיו אך ימים ספורים לאחר מכן, גילה כי הוא חיובי לנגיף הקורונה. מאז, הוא שוהה בבידוד ואחרי שסערת הסרטון בו אישה אחרת נצפתה מנשקת אותו חלפה וכולם חזרו לשגרה, הוא מחליט לעדכן על מצבו ואיך הוא מעביר את הימים לבד בבית בסרטון אינסטגרם ארוך.

"שלום לכם חברים שלי אני רוצה קצת לספר לכם מה עובר עלי בבידוד, להגיד לכם שאני מאוד מאוד מתגעגע אליכם, להגיד לכם תודה על הדאגה שאתם דואגים ושולחים לי הודעות. אני רוצה לספר לכם שהדבר הכי קשה בבידוד זה הגעגועים לילדים, לאמא ולאשתי היפה והיקרה. עכשיו תשאלו למה אני מתגעגע לשאתי אז אני ביקשתי מאשתי, ביחד בהחלטה משותפת שדניאל תלך עם מיאל למיתר להורים שלה, אנחנו מאוד מפחדים עליה.

"נגרם עוול לי, לאשתי וילדי": אייל גולן מגיב על הסרטון שהופץ- לחצו כאן

אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אז הקושי הגדול באמת זה המרחק מאמא שלי, מאשתי והילדים ואני מקווה שהכל יסתיים מהר ואני אוכל לחזור ולחבק אותם. עוד רציתי לספר לכם שהמחלה הזאת לא קלה, אמנם אני בלי תסמינים ברוך השם מרגיש טוב, אנחנו חזרנו חמישה חברים מדובאי ושלושה מתוכם מרוסקים אז תשמרו על עצמכם. במהלך הבידוד אני קורא ספרים, סתם. רואה סרטים, סדרות ופלייסטיישן ובקרוב אני גם אעשה לכם כמה שירים בקריוקי ככה שתוכלו ליהנות. אני אולי אתן לכם גם לבחור מה, עד אז אוהב אותכם נשיקות"