כוכב "חתונה ממבט ראשון", דניס רוסקוב, שיתף בתכנית הרדיו של TMI, "פלואו יו" על התגובות הקשות שהוא וזוגתו, הדר ברייר מקבלים, מתי הוא מתכנן להציע לה נישואים ואיך הוא מתמודד עם הריבים בזוגיות.

דניס אתה תמיד רגוע
"אני לא יודע להתלהם, אם מישהו בעבודה מתחיל לעלות טונים, אני מתרחק, אתה לא יכול להעביר מסר בצעקות. בצורה דיי מובנת אני לומד, אתה יכול להעביר את המסר שאתה רוצה גם בלי טונים. אם אתה מתחיל לצעוק, הבן אדם מולך נסגר".

עושים את הצעד הבא: דניס רוסקוב והדר ברייר דביקים - לחצו כאן. 

דניס רוסקוב חושף למה הוא לא ממהר לשלוף טבעת להדר ברייר

גם עם הדר אתה ככה?
"בפעם האחרונה שהתפרצתי על מישהי זה היה שהייתי בן 20. אמא שלי עברה ושמעה אותי ואמרה לי 'אתה צועק על הבת זוג שלך? אתה מבין מה היא מוציאה ממך?' אחרי שעה התקשרתי אליה ואמרתי לה שזה לא זה".

אני הייתי הופכת עולמות רק כדי לשמוע אותך צורח.
"אני לא עושה את זה בצורה שהיא (הדר) צורחת ואני יושב על הרצפה ועושה יוגה, אני אומר לה ממי ברגע שאת רוצה לצעוק אני נסגר. את רוצה להעביר את המסר? בואי נדבר. אני לא יכול, זה קשה לי. אני לא מסוגל לעבוד עם זה. אני לא שופך דלק למדורה, זה לא מייצר אצלה אנטגוניזם".

לא הלך בנינג'ה.
"מה זה לא הלך. זה הכל פונקציה של כישרון, כמה זמן השקעת בזה ויש אלמנט של מזל. אני לא ממש כשרוני בדברים האלה, לא היה לי זמן להתכונן לזה וזה מה יש. זה מקצוע ייעודי שצריך להתאמן אליו".

דניס רוסקוב לא צפה בשידור שלו בנינג'ה ישראל: וזו הסיבה - לחצו כאן. 

הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אתם וניר והגר ממש רביעייה. אתם רבים בינכם מי יתחתן ראשון?
"אני חושב שזה כמו משחק של פוקר, כל אחד שומר על הקלפים. אני אגיד לך, אני אף פעם לא חושב על זה 'מתי אני מציע' ובאיזה תאריך. תמיד אני שואל את עצמי אם אני ממשיך למערכת יחסים שתוביל לילדים, לטבעת אין שום משמעות". 

אתה רואה תאריך להתמסד?
"אני משחק עם זה. זאת לא החלטה פשוטה, אני לא ממהר לעשות את זה, צריך לבחון את הדברים האלה".

אפשר לחתום על שלושה חודשים?
"אני לא מוכן להתחייב, זה לא עובד ככה. אולי אני חושב על עוד חודש? אני לא משתף אף אחד". 

המתנה היוקרתית שקנה דניס להדר - לחצו כאן. 

הדר ברייר, דניס רוסקוב, הגר משה, ניר פור (צילום: רפי דלויה)
הדר ברייר, דניס רוסקוב, הגר משה, ניר פור (צילום: רפי דלויה)

מה ההודעה הכי כיפית שקיבלת?
"זה די חרוט לי בראש. הייתה אמא שהבן שלה באזור הגילים 10-12 והוא מאוד רגיש ומתבייש בזה. אז היא אמרה לי שהבן שלה אמר לה 'אני רוצה להיות כמוהו'. אני כל פעם שאני קורא את ההודעה הזאת, אני מאוד מתרגש".

ההודעה הקשה? 
"יש אנשים באמת, גם הדר אני חווה את זה דרכה שהיא מקבלת הודעות נאצה, אני לא מבין איזה רועב יושב להם על הלב – כותבים לנו 'אתם פתטיים, לכו תעשו ילדים כבר'. מה נסגר עם אנשים? אנחנו מנסים להעלות חיוך לאנשים אחרים, ואנשים כותבים לנו איזה 'מכוערים אתם'. למה? אני לא מבין את הרוע הזה".

הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)