מי שהגיעה לגמר "האח הגדול", אך לא זכתה במיליון השקלים, שני גולדשטיין, חשפה בתחילת השבוע את מערכת היחסים האלימה שחוותה עם בן זוגה בעבר. בתכנית הרדיו של TMI, "פלואו יו", סיפרה גולדשטיין למה החליטה לחשוף את המקרה דווקא עכשיו ומי לדעתה הולך לקחת ובענק את העונה הנוכחית של "האח הגדול".

שני גולדשטיין חושפת: הייתי במערכת יחסים אלימה - לחצו כאן. 

שני גולדשטיין חושפת את הבחירה שלה ב"האח הגדול"

מה גרם לך להעלות את הפוסט הזה?
"זה מקרה שקרה לפני המון שנים, בערך 6-7 שנים. האמת באותו היום של יום המודעות לאלימות, לקחתי חלק בהמון קמפיינים, נתתי כל כולי ליום הזה, גם בתכנית הרדיו שלי. מצד אחד גם אני וגם החברות שלי העלו כמה סיפורים שלהן ואני לא רציתי לקחת את הפוקוס ממשהו שיותר גדול ממני. הייתי כול כולי בתוך זה, התחלתי לכתוב משהו, אבל אמרתי לעצמי 'שחחרי את הפוקוס ממך'. בכל שבת יש לי את הקטע שלי באינסטגרם ושמשתדלת לענות על כמה שיותר ולא תמיד על הדברים החיוביים. שואלים אותי 'למה את סנובית?', רק צריך להכיר אותי ואני הכי הכי לא סנובית. ואז מישהי שאלה אותי, אם אני אתן חלק ממני, ואני זוכרת שהילה, חברה שלי, אמרה לי 'את חייבת לעלות את זה' ואז שיגרתי את זה ואז כל האתרים העלו את זה והרבה בחורות שיתפו את זה. לפעמים שאתה בעולם הקטן של האינסטגרם, אתה לפעמים חי בסרט שאתה בעולם שלי".

שני גולדשטיין, שורטי, הילה ניסימוב (צילום: פרטי)
שני גולדשטיין, שורטי, הילה ניסימוב (צילום: פרטי)

שמעון זק מוסר לך ד"ש מ'האמת הבלתי מנוצחת'. הפעם הם מריצים את דיוויד דימוס. מה את אומרת על הדיירים?
"אני עם גל גברעם ממש, אני אוהבת אותה ברמות קשות. מעבר לזה שהיא חברה שלי, היא הכי מהממת. כל יום אני מקבלת הודעות 'עכשיו אנחנו מבינים על מה את מדברת' ולדעתי זה רק יצמח, היא הולכת להפתיע ברמות. גם יהודה, אני מכירה באופן אישי, אני חושבת שהוא נשמה גדולה מאוד. 

גל גברעם, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
גל גברעם, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

מה את חושבת על תום?
"אני חושבת שעלול להיות בו יותר ממה שהוא בוחר להציג, אני מקווה בשבילו שהוא יתחיל מהר. בינתיים הוא מראה רק את המראה שלו ואת הפאן שלו. יש בו עוד שכבה, ככל שהוא יקלף אותה כל כך מהר, ככה מקומו בגמר יובטח.

היית חוזרת ל"אח הגדול" לקחת את המקום הראשון?
"אם הייתי חוזרת זה לא מהמקום של לזכות המקום הראשון. אני דווקא כן הייתי אנדרדוג כי לא היה לי שם קל. אני נזהרת במילים שלי אבל בארץ יש קונספציה של סיפורי סינדרלה ואם מישהו מגיע מרקע סוציו-אקונומי שהוא ממוצע ומעלה אז פחות רואים אותו כסיפור הצלחה. אני מכירה הרבה בנות שהגיעו מבתים הרבה יותר עשירים ממני ולא הצליחו בחיים או בחרו להיות בינוניות וזה גם בסדר. אבל אני חושבת שזה לא פייר להשליך הצלחה או אי הצלחה על מאיפה באת, זה לא רלוונטי. רלוונטי מה שאתה עושה בחיים הבוגרים שלך". 

שני גולדשטיין (צילום: נועם רואקי)
שני גולדשטיין (צילום: נועם רואקי)