לידיעת אושיות הטיקטוק צ'ארלי דמיליו האוחזת בכמאה מיליון עוקבים ואדיסון ריי עם מעל ל-71 מיליון עוקבים, יש לכן מתחרה חדש בזירה. מסתמן, תופעות לוואי חדשות לחיסון הקורונה, חזרה אחורה בזמן לגיל הטיפשעשרה. רגע אחרי שחשף את זרועו השרירית וקיבל את החיסון הראשון בישראל בשידור חי, ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח חשבון טיקטוק והעלה סרטון ראשון.

לחשבון הטיקטוק החדש של ראש הממשלה, המונה כבר כ-42 אלף עוקבים,  העלה נתניהו סרטון שלו רגע אחרי החיסון ורגע אחרי שנפוצו בטיקטוק שמועות על זנב שגידל נתניהו בעקבות החיסון. נתניהו שעוד לא מעודכן בתכני הטיקטוק הכוללים בין היתר ריקודים ענטוזים וסרטונים משעשעים, העלה סרטון ראשון בו הוא פונה לעוקביו ומשתף:

בנימין נתניהו מתחסן (צילום: תומר אפלבאום, הארץ, פול)
בנימין נתניהו מתחסן (צילום: תומר אפלבאום, הארץ, פול)

"אני פה בבית החולים שיבא, אחרי החיסון מרגיש מצוין, ותלכו להתחסן. תגיד מה שמעתי שתוך כדי החיסון פתחת לי טיקטוק? בסדר גמור, זה טוב, אבל אני לא מוותר לכם על קריאת ספרים אז תטקטקו ספרים ותלכו להתחסן". נזכיר לראש הממשלה שעשה את הצעד הזה בין היתר כדי להגיע לבני נוער המתבגרים ולעודד אותם להתחסן, שרוב העוקבים בטיקטוק הם מתחת לגיל 16 גיל שאינו מאושר לחיסונים (או להצבעה בבחירות).

@bnetanyahu

עדכון: ראיתי את הצחוקים ברשת ואני רוצה להרגיע אתכם אין לי זנב ##ישראל ##קורונהטיים

♬ original sound - Benjamin Netanyahu - נתניהו