ניקול ראדימן מתארחת ב"פולאו יו"

ניקול ראידמן  החליטה לתקופה קצרה שהיא מתנתקת מהרשתות החברתיות אך ודי מהר חזרה אליהן, אבל לא עזבה את התקשורת האמיתית והתראיינה בתוכנית הרדיו "פולאוו יו" של TMI, שם דיברה על הסינגל החדש שלה "תמלי מעאכ", על היחסים הקרובים עם שרה נתניהו, הסבירה למה זו טעות ללכת שוב לבחירות, למה היא לא תצטרף לפוליטיקה והאם היא תהיה מוכנה להתחסן נגד קורונה.  

ניקול אנחנו חייבים קודם כל להגיד כל הכבוד איך את מקפידה להצהיר בעוקבים שלך לשמור על ההנחיות לקורונה
"מהיום הראשון ידעתי שצריך להיות מאד מחושבים ,מהר מאד הבנתי באיזו מציאות אנחנו חיים אנשים הייתה להם עוד אשליה שהכל יחזור לקדמותו ונחזור לחיים הרגילים במהרה אבל המצב רק מחמיר מאז פברואר ונהיה מורכב יותר והכי חשוב זה לשמור"

ניקול ראדימן בהצהרה דרמטית- לחצו כאן

קיבלו ויזה: ניקול ראידמן וירון כהן בחופשה ראשונה- לחצו כאן

זה בא מפחד? את מפחדת?
"אני אם חד הורית בן זוגי לשעבר לא ילד בן 16 ,יש לי שני ילדים לגדל, יש לי אחריות על הכתפיים,  אין לי משפחה אחים או אחיות או הורים שיכולים לעזור, לחלות בקורונה עם כל הנלווה לכך זה הדבר האחרון שאני צריכה, אז אני מאד שומרת על ילדיי וקרוביי וגם לדעת שאולי הדבקתי חס וחלילה מישהו שלקח את זה קשה, בגלל חוסר זהירות שלי? צריך להיות מאוד אחראי. הציעו לי בתקופה הזאת לא מעט הצעות להופיע, וסירבתי כי לא רוצה לקחת את האחריות על הכתפיים שלי"

חיסון את תקחי?
"לא, קודם כל זכותו של כל אדם לקחת החלטות על הבריאות שלו, על הגוף שלו אני בן אדם שפחות מאמין בחיסונים, זה מוקדם מדי, אנחנו לא יודעים מה תופעות הלוואי של החיסון, לא מבינים את המחלה, יכול להיות שזה דלף ממעבדה ולא מסיני שאכל עטלף. אני בעד תרופות סבתא  יותר ופחות צרכנית של כימיקלים שעושים עלינו ביליונים, אני רואה בזה יותר נושא עסקי ובקטע של מודעות מאשר שזה משהו שיעזור. ניתן לזמן לעשות את שלו, אני לא הראשונה לעמוד בתור להתחסן מי שרוצה יתחסן. אם כל העולם יתחסן ואני אישאר אחרונה אז מן הסתם אני אתחסן אבל כרגע זה לא בא בחשבון, במיוחד עם כל המוטציות ומה שקורה לא בטוח שהחיסון יעיל".

ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)
ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)

הכנסת התפרקה, אנחנו בדרך לבחירות, מה את חושבת?
"מיותר, התוצאה תישאר אותה תוצאה, ביבי יישאר ראש ממשלה ואני לא חושבת - אני יודעת"

מה יש בו שאין לאחרים?
"יש בו כריזמה, הוא הפוליטיקאי הכי ראוי שיש כרגע במדינת ישראל, לכל אחד יש תחליף כן? אבל כרגע אני לא רואה מישהו שיכול לנהל את המדינה שלנו, לדאוג לעתיד ילדנו, לעשות כל כך הרבה למען המדינה כמו שהוא עושה ואנשים מתעסקים בזבל, ברפש, בתיקים לא תיקים, בשמפניה ובשטויות. אני לא רוצה להתייחס לזה, הוא הפוליטיקאי הכי טוב שהיה בישראל הוא עשה המון, יותר מכל אחד אחר למדינה, אני ישנה בשקט כשהוא ראש הממשלה שלנו, ולא בגלל שהוא חבר שלי אני סומכת עליו, הוא אדם מאד שקול ונאמן למדינה. הלוואי ועוד ארבע חמש שנים יקום פה אדם שראוי להחליף אותו כי הוא הרי לא יישאר פה לנצח ,אבל כרגע מכל הפוליטיקאים שאני רואה בואי, זה נראה כמו קרקס מדרנו"

אבל את לא יכולה להתכחש להתנהלות שלו בקורונה, תודי
"עם כל הכבוד לקורונה, הוא לא יכול לקחת החלטות לבד אנחנו לא במדינת דיקטטורה, אנחנו מדינה דמוקרטית, הוא לא וואן מן שואו הוא לא יכול לקחת החלטות לבד אני מאמינה שאם זה היה תלוי רק בו הדברים היו נראים אחרת, גם צריך להתחשב בקואליציה ובשותפים שלו לדבר הזה ולכל אחד מהם יש דיעות משלו וזה בסדר. הבחירות האלו מיותרות והתוצאה תהיה זהה ואפילו יותר טובה לטובתו. הסקרים זה כמו עיתון לעטוף בדגים ולזרוק בפחד. אנשים ילכו לקלפיות ויבינו שאנחנו צריכים פה יציבות אנחנו בתקופה מאוד מורכבת ובאמת אין מישהו ראוי יותר ממנו ולא מהאינטרס האישי או ההיכרות האישית שלי".

הראו באחת הכתבות ששרה נתניהו חברה שלך בגלל המתנות
"זה נורא מבאס אותי כי בדרך כלל כל החברים שלי מקבלים מתנות נורא יוקרתיות ואין מה לעשות אני לא הומלסית ואני אוהבת לפנק, אני נותנת מהלב ומהנשמה, אבל עם שרה זה קצת בעיה, אני מאוד מוגבלת יש לי הגבלה של זר פרחים ב-199 שקל בתוספת חשבונית של זר פור יו כי אחרת לא מכניסים את זה לבלפור. אז יגידו מה שיגידו וכל אחד זכותו להגיד ואני לא נעלבת, חברות לא קונים בכסף וגם לא יחסים בינאישיים. לא מעניין אותה מתנות, אנחנו באמת חברות, היא הייתה איתי ברגעים מאוד מורכבים בחיים שלי ואני לא אשכח לה את זה היא חברת אמת ולצערי יש לי מעט כאלה". 

בחירות בקרוב, לא מעניין אותך להצטרף בעצמך לפוליטיקה? לביבי? 
"לפני כמה שנים היה לי את הרצון להיכנס לעשות משהו אחר למען המדינה הקהילה הגאה, האזרחים אבל אחרי שיחה מאוד מעמיקה עם חברתי שרה שאני רואה במו עיני את המחיר הכבד שהמשפחה והילדים משלמים, היא שאלה אותי האם את מוכנה לשלם את המחיר הזה?"

אבל גם היום את משלמת מחיר, את בפרונט
"כן אבל זה אחרת, לי מחטטים בקישקע אבל לה מחטטים בנשמה".

ולמרות זאת הם בוחרים כן להישאר בפוליטיקה למרות המחיר הכבד אז אולי זה לא כזה נורא
"בוא נגיד ככה, היא לא מחליטה איפה נשארים, וגם הילדים, זה ראש הממשלה וברוך השם שהוא שם".

מה היית עושה במקום שרה שמשלמת את המחיר הזה?
"אין לי מה להיות במקום שרה, שרה היא אדם רגיש חכם, שעושה המון בשקט, גם למען ניצולי שואה וגם למען החיילים, התקשורת פשוט בוחרת לא להראות את זה, התקשורת עסוקה ברפש כי ככה זה בנוי, אני חושבת שגם אם לשרה הייתה אישות אחרת היחס היה אותו יחס, אנחנו הישראלים אוהבים להתעסק במיץ של הזבל. ככה זה עם כולם, לא מתעסקים בי? לא אומרים עליי שאני נובורושית שילדתי את שני ילדיי בגלל כסף, שחייתי 12 שנה בזוגיות בגלל משהו, שיגידו כל עוד מדברים עליך אתה קיים".

ניקול ראידמן, שרה נתניהו (צילום: פרטי)
ניקול ראידמן, שרה נתניהו (צילום: פרטי)

איך הולכים לישון עם זה? את מתמודדת עם כל הביקורת והתגובות?
"מי קורא את זה בכלל, הדבר היחיד שאני קוראת זה ספרים לילדים שלי בערב ועסוקה בלחנך אותם לגדול לאנשים נורמטיביים".

חזרת מדובאי, מה עשית שם? 
"זאת הייתה נסיעה עסקית, ויש פוטנציאל אדיר לעשות עסקים עם האמירויות, לא בכיון של אופנה, אלא עסקים שקשורים לכיוונים של פיתוחים טכנולוגיים, אני עושה הרבה מאד דברים חוץ מרעש וצילצולים בטלוויזיה, בכל זאת בסוף החודש צריך לשלם חשבונות ואין לי שוגר דדי שממן אותי אז אני עובדת ומפרנסת את עצמי לבד. הם מאד פרו ישראלים הם צמאים לטכנולוגיות שלנו, הם רוצים לעשות עסקים עם מדינת ישראל ולנו זה טוב".