מיכל אנסקי שופטת "מאסטר שף" העלתה ברביעי האחרון כפי שכבר קראתם כאן ב-TMI תמונה שלה בה היא נראית יושבת עם בגד גוף צמוד כשרגליה חשופות תוך כדי שהיא מאכילה את בתה בארוחת בוקר. לצד התשבוחות והפרגונים מידועניות בתעשייה, היו עוקבים ועוקבות שמיהרו לתקוף ולבקר את אנסקי על התצלום החושפני והתגובות שקיבלה לתמונה היו נזעמות. 

View this post on Instagram

A post shared by Michal Ansky (@michalansky)

מיכל אנסקי העלתה תמונה: והצליחה לעצבן את הגולשים- לחצו כאן

אמש, העלתה אנסקי לרשתות החברתיות תגובה שמסבירה את הסיטואציה שהביאה אותה לצלם את התמונה, בנימה קצת עוקצנית וכך כתבה: "כל כך הרבה מלל נכתב על התמונה הזו אז אולי שווה להסביר: בבוקר צילמתי סצנת גלישה מתחת לבית שלנו שבסמוך לים, עשיתי הפסקה כדי להאכיל את הבת שלי- היא אכלה הכל דרך אגב.

כל השאר, הם אנשים שמייצרים שיח שמבוסס על שנאה ואלימות, כדי לגרום לכם להגיב...כל התגובות שאני קיבלתי דרך אגב מפרגנות מאוד, ומי שטענה שמדובר במיצג שווא או פייק ניוז היתה צריכה לצפות בי גולשת בסטורי מול המצלמות. ככה אני נראית כשאני עובדת, אלו היו המדים שלי אתמול לצורך העניין. ככה נראה הבוקר שלי, אלה הם חיי. אם זה פגע במישהי היא לא חייבת לעקוב אחרי - לא היה שם מסר פסומי או התנהגותי או חברתי. אני אישה עצמאית שעובדת לפרנסתי, עושה ספורט, ולא מוותרת על האכלת הבנות שלי וגם של הבעל שלי אגב, שאמר לי באותו רגע כמה שאני יפה וצילם אותנו". 

למרות שהיא טוענת שכל התגובות שיבלה היו מפרגנות הנה מקבץ תגובות של גולשים שלא כל כך אהבו את התמונה שאנסקי העלתה:

מיכל אנסקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל אנסקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מיכל אנסקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל אנסקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)