מי שכבר הספיק להכיר את שיר אלמליח (לפחות מהתקשורת), יודע שהיא לא מרבה לחשוף דברים אישיים מחייה הפרטים, בטח לא ברשתות החברתיות. אך לקראת השקת מותג ההלבשה התחתונה בעיצובה, החליטה הדוגמנית לענות על שאלות של הגולשים בחשבון האינסטגרם שלה, והתייחסה לראשונה לגירושים הטריים ממייקל זנזורי, מי שהיה בעלה בשנה וחצי האחרונות ואב בנה בן התשעה חודשים רפאל.

כידוע, הגירושים שלה מזנזורי, איש עסקים איטלקי בן 35 הם לא הראשונים שלה, ולפני ארבע שנים כבר התייצבה על מדרגות הרבנות, כשסיימה את נישואיה לכדורגלן אלרואי כהן, מי שהיה בן זוגה למעלה מעשור. אחרי שהבטיחה לעצמה שלא תתחתן שוב, זנזורי הצליח לכבוד את ליבה ואחרי שמונה חודשי זוגיות שלף טבעת והשניים נישאו. הפעם ככל הנראה, אלמליח למדה מהטעויות שלה.

כשרק הפכו למשפחה. שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: שוקה כהן)
כשרק הפכו למשפחה. שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: שוקה כהן)

שנה וחצי אחרי החתונה: שיר אלמליח מתגרשת- לחצו כאן

"אף פעם לא חשבתי שאהיה גרושה פעמים" סיפרה, "אבל אני מאמינה באושר! אנחנו בני אדם, אנחנו יכולים לטעות או לקוא את המפה לא הכי טוב. אבל החוכמה בעיני, זה ללכת תמיד עם הלב. לא לוותר על עצמך, לעולם! לא משנה מה יגידו, זה לא מעניין. בסוף אנחנו חיים עם עצמנו ואם אנחנו לא קמים בבוקר עם חיוך אז כלום לא שווה". כשנשאלה אם תתחתן שוב ענתה נחרצות "חד משמעית לא!".

יכל להיות סיפור מהאגדות. שיר אלמליח ומייקל זנזורי(צילום: עידן חסון)
יכל להיות סיפור מהאגדות. שיר אלמליח ומייקל זנזורי(צילום: עידן חסון)