המודחת השלישית של "האח הגדול", מור לרמן, נעדרה אתמול (ראשון) מהריאיון שנהוג עם המודחים בתכניתו של קובי מחט ברשת 13 וכעת נחשפת הסיבה. לרמן הגיעה היום (שני) לתכניתו של מחט שלא ויתר לה ורצה לגלות מדוע המודחת דפקה איחור אופנתי של יום. לרמן סיפרה בקול חנוק כי קיבלה בשורה קשה עם צאתה מהבית ולא הייתה מסוגלת נפשית להגיע לראיון. 

זוגיות חדשה: זו הסיבה שבגללה מור לרמן לא חשפה את החבר החדש שלה - לחצו כאן. 

"לצערי קיבלתי בשורה קשה. הכלב שלי.. אני מתרגשת. הכלב שלי שליווה אותי 12 שנים, הלך לעולמו אז היה לי קשה. אבל הנה אני פה", אמרה לרמן. עוד חשפה לרמן את הזוגיות הטרייה עם הבחור הסודי, שכעת כבר מרשה לעצמה לחשוף. הכירו את אביתר אזולאי, שהוא במקרה גם חברו הטוב של הדייר תום חיימוב, איתו הסתדרה לרמן מעולה בבית הסגור, בניגוד לזוגתו הטרייה, גל גברעם, איתה היה לה מתיחות מהרגע הראשון. 

מור לרמן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
מור לרמן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)


נתחיל מהסוף. אביתר בן הזוג שהצהרת עליו שהוא האהבה שמחכה לך בחוץ. איך היה המפגש? 

"היה מרגש מאוד. כל מה שחשבתי עליו זה שאני הולכת לראות את אביתר. עכשיו אנחנו חמישה חודשים ביחד, כולל השהות שלי בבית. אבל אתה יודע, זה לא תלות שם זמן. זה עניין של רגש".

ומה מחפשים דירה יחד וכאלה?
"וכאלה.."

מה את אומרת. ונחשפתי אלייך לראשונה שחיפשת אהבה.

"מצאתי אהבה.. ברוך השם".

אביתר אזולאי, תום חיימוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביתר אזולאי, תום חיימוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


הצהרת כבר בתעודת זהות שיש לך אהבה בחוץ. יכול להיות שסגרת לעצמך את הדלת של התחברות הקהל אלייך?
"כשאתה נכנס לבית האח הגדול לא כרווק, אתה סוגר לך המון אופציות שהם שם המשחק שם. רומן או אינטימיות יוצרים עניין בקרב הקהל. מרגע שהצהרתי שיש לי אהבה סגרתי דלת אקוטית שאני שלמה איתה כי החיים עצמם הם לא שם, אלא בחוץ ואותם אני חיה".

חלק מהביקורות אמרו שאת מעורבת באהבה של אחרים, לדוגמה דיוויד וקארין.
"קארין באיזשהו מקום לקחתי עליה חסות כאחות גדולה שלה. לא יודעת איך זה הצטייר, אבל היה הרבה חיזור והיא הרגישה אבודה, היא פנתה אליי וישנה לצידי במיטה. לרגע לא הייתה לי כוונה להתערב מעבר". 

חלק מהקהל בבית פרשן את השיחות שלך לא נכון.
"אני עומדת מאחורי מה שאמרתי. אני לא שמתי לב למצלמות, הייתי סופר אוטנטית. ידעתי שתום ודיוויד מעוניינים בה, אני דאגתי לקארין כי היה לה עניין בשניהם והיא לא ידעה מה להחליט".

"ידעתי שזה הקושי שצפוי לי": מור לרמן ידעה לחזות מה יעצבן את הצופים -  לחצו כאן. 

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)


הייתה חומה בינך לבין גל. 
"הסיפור של גל גברעם ומור לרמן יצא מפרופורציות. בתוך הבית אני וגל לא שונאות אחת את השנייה, אנחנו גם לא החברות הכי טובות. היא מביאה משהו אחר לשולחן ממני. הפואנטה היא שאם אתה משמיע היום משהו נגד מישהו וזה לא עובר כמו שאנשים רוצים, זה יוצא מפרופורציות. ההרגשה שאתה חושב קצת נגד הזרם, הדאגה שלך לא מתקבלת. לא משנה מה אמרתי עליה, לקחו את זה בצורה לא נכונה". 

אנשים בתוך הבית אמרו לך שהוצאת אותה גדולה ויצאת לא טוב.

"פתחתי איתה שיח ואמרתי לה 'אין בנינו שיח אמיתי בבית ולי יש דברים שאני צריכה לפתור מולך, תגידי לי שקוף'. היא אמרה בצורה פנומנלית ויצאה גדולה מהחיים. הלוואי שהייתי המרואיינת ולא המראיינת.  כשאתה נחקר, תמיד יש סימפטיה כי הוא הקורבן. כל הנרטיב שנוצר זה שאני השוטר הרע שבא להכפיש מישהו בעל כורחו. אני לא ראיתי את זה ככה. הבמה שהיא קיבלה היא מטורפת ואני שמחה על כך. לצד זה ולצד כל הדעות שלה, אני חושבת דברים אחרים וזה זכותי".

גל גברעם, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
גל גברעם, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)


מה היה לך כיף בבית?
"היו רגעים מעטים. הבית היה מאוד מאתגר עבורי. הכי היה מאתגר עבורי זה היעדר אתגר, השיח לא הפרה אותי יותר מדיי. ליאור ורמי היו הקול השפוי שלי בבית, דרכם גיליתי על עצמי יותר. עשיתי מדיטציות בבית שהיה לי את השקט שלי. היו רגעים שמחה וצחוק ומוזיקה שהיה מקום להתפרק".

אחרי משחק אסוציאציות קצר, המנחה קובי מחט אפשר ללרמן להגיד מה שהיא רוצה, ללא שאלות מנחות וכוכבת הריאליטי שנחשפה לתגובות הקשות שקיבלה בזמן ששהתה בבית, התפרקה מבכי כשאמרה את הדברים הבאים: "אני יודעת שיש עליי עליהום ברשתות החברתיות. אני אישה בת 33 אבל אני עדיין ילדה של אמא ואבא שרואים את כל הדברים האלה ומשפחה ואחים ואחיות שנפגעים בשבילי. היום זה אני, מחר זו הבת שלכם, השכנה ממול. אין מקום להתנסח באלימות כזאת ברשת. הובא לידיעתי שיש גם כוכבים ברשת שנותנים מקום לאלימות כזאת. תנצלו את הכוח שלכם לטובה. במקום למדר ולמגר התנהגות כזאת. לא עשיתי שום דבר כזה נורא שמצדיק את ההתלהמות הזאת עליי. לא פשעתי, ריכלתי בעיניכם? כולם עושים את זה. לא מבקשת שתאהבו אותי, אבל אל תשנאו אותי על מה שבחרתי להיות. אני מקווה שתדעו להבא יותר טוב". 

אלה לי להב תוקפת את מור לרמן - ומתחרטת - לחצו כאן. 

מור לרמן פורצת בבכי בעקבות העליהום שעוברת (באדיבות רשת 13)