רק בסוף השבוע דיווחנו לכם על המתנות הכי מוגזמות של הסלבס לכבוד הכריסמס והנה ביונסה, כיאה לביונסה, מתעלה על כולם בלי למצמץ. זה שמדובר באחת הכוכבות הכי אהובות וייחודיות בכל העולם זה לא דבר חדש ואף אחד לא מתכוון לערער על כך, אבל אפילו ב-TMI לא ציפו למתנה המושלמת הזאת שנתנה קווין בי לכל בנות המשפחה שלה. 

מפל מים וגלגל פרמז'ן: מתנות הכריסמס המוגזמות והמוזרות של הסלבס - לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

מלכת הכוורת כנראה הרגישה צורך עז לסכם את שנת 2020 בדרך מקורית במיוחד, כי אמש (שני) פרסמה אנג'י ביינסה, בת דודתה של הזמרת, תמונה של שרשרת שקיבלה במתנה מביונסה עצמה ומדובר בחתיכת מתנה גאונית. בתמונה ניתן לראות שרשרת בצורת 2020 שעושה ובכן, אצבע משולשת. "ביונסה העניקה לכל הבנות שלה את השרשרת המדהימה הזאת. זה שילוב של שנת 2020 עושה אצבע משולשת. כשפתחתי את המתנה התחלתי לבכות כי זו מתנה קורעת וסנטימנטלית בו זמנית".

ניתן לשער שלא מדובר בשרשרת גולדפילד סטנדרטית שהוזמנה מהאינטרנט כי בכל זאת מדובר באחת הנשים העשירות בתעשיית הבידור ואחרי שנרגענו מהזהב והיהלומים שמעטרים אותה, הסבנו את תשומת ליבנו לתגובות שכצפוי לא איחרו להגיע ונעו בין "גאונות" ל-"למה ביונסה לא בת דודה שלי גם?". בכנות, למה היא לא בת דודה שלנו גם?

הזמרת נמצאת כנראה במצב רוח ממש נדיב לכבוד סופה של אחת השנים הגרועות בהיסטוריה ורק בתחילת השבוע דווח על מענק של חצי מיליון דולר אותו היא תתרום למאה משפחות שנפגעו מנזקי הקורונה. מדובר בצ'ק על סך 5000 דולר לכל משפחה על מנת שיוכלו לשלם את שכר הדירה שלהם ולהמשיך לגור תחת קורת גג חמה. 

''הנה אני בהרבה פעמים כי צריך כמה שיותר ממני בעולם'' (צילום: יחצ חול)
''הנה אני בהרבה פעמים כי צריך כמה שיותר ממני בעולם'' (צילום: יחצ חול)