מי שידוע כבן טיפוחיו של אייל גולן, הזמר איתי לוי שפרש כנפיים ועזב את "ליאם הפקות", חברתו של גולן, מעולם לא דיבר על מה באמת קרה שם ולמה הקשר נותק. מחר (רביעי ב-22:10) בתכנית "פגישה" עם העיתונאי רוני קובן בכאן 11, חושף לוי את כל האמת על יחסיו עם גולן. בהצצה לתכנית אמר לוי: "אני רוצה לנטות להאמין שהוא באמת אהב אותי. אני באמת אף פעם לא הצלחתי לפצח את הדמות הזאת שנקראת אייל גולן. אני תמיד הייתי בצד המפרגן ותמיד לכבד ותמיד להוריד את הראש ולרדת מהגל, שיכלתי גם לכבוש את הגל הזה".

"ולא קיבלת בחזרה?", שאל קובן. "לא", ענה לוי. "מה לא קיבלת בחזרה?", הוסיף קובן. "לתפוס את הילד הזה ולהגיד לו 'אני גאה בך, אני גאה במה שעשית'. זה לא ירים לו, זה לא יהפוך אותו לשחצן, זה לא יגרום לו לעקוף אותך - אם זה מה שנבהלת כל השנים. להפך. זה להגיד לילד הזה 'אני גאה בך, אשרייך. על הנאמנות שלך, על החריצות שלך, על היושרה שלך, על האינטגריטי. הוא אף פעם לא עשה את זה, זה מעליב". 

אייל גולן החלים מקורונה- וזה הדבר הראשון שעשה כשיצא מבידוד - לחצו כאן. 

איתי לוי חושף את האמת על היחסים עם אייל גולן (באדיבות כאן 11)

"כל האימרה הזאת של 'בן טיפוחיו' ו'זה הילד השביעי שלי והילד התשיעי שלי'. אני מעולם לא ראיתי בו אבא אם זה מה שאתה רוצה לדעת. אבא שלי נפטר לפני 17 שנה וכאן נגמרה הסאגה של אב ובן", אמר לוי. "בסוף באה הקורונה, אין מופע משותף ובקיץ אתה מבין שאתה רוצה להיפרד ממנו. תאר לי את הרגע שבו אתה בא אליו ואומר לו: 'אייל אני עוזב'", אמר קובן והעלה ללוי חיוך מסתורי. "פחדת להגיד לו את זה?", הוסיף קובן.

"זה לא בא ממני", ענה לוי. קובן המופתע ענה לו: "זה לא בא ממך? הוא רצה שתעזוב? אבל למה, אתה תרנגול שמטילה ביצי זהב". "אני עד היום שואל את השאלה הזאת. למה זה קרה בעצם. מאוד היה לי טוב לגדול שם. לא היה אכפת לי האחוזים ואני אף פעם לא בן אדם שרודף אחרי הכסף אבל כשהוא רצה את זה, זה היה בלתי נמנע, אז בסדר, פנינו לשלום". 

אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)

רק שהיה מי שלא אהב את זה שאיתי לוי החליט לדבר בפתיחות על הדברים ולא, זה לא הגיע מצידו של אייל גולן, אלא מחברו והמלחין הידוע, עדי לאון. לאון שראה את שנאמר הגיב בסטורי באינסטגרם וכתב: "נראה לי שמישהו פה התבלבל. השטאג - אנשים שלא זוכרים מי עשה אותם" והוסיף תיוג של גולן ולוי, למקרה שיפספסו במקרה את הכתוב. 

עדי לאון (צילום: ארן חן צלמים)
עדי לאון (צילום: ארן חן צלמים)