אייל גולן חושף שהחלים מקורונה (צילום מסך אינסטגרם)

הזמר אייל גולן אובחן כחולה קורונה זמן קצר לאחר שחזר מחופשה בדובאי, לאחר שהתבשר כי הוא חיובי לנגיף ויאלץ לשהות בבידוד, החליט בהחלטה משותפת עם אשתו דניאל גרינברג כי את התקופה הקרובה תעביר בבית הוריה במיתר, שם תטפל במיאל, בתם המשותפת. אז אחרי שחשף בפני העוקבים שלו איך הוא מעביר את הבידוד במשחקי פלייסטיישן וצפייה בטלוויזיה, הזמר המסלסל בישר היום (שני) בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא החלים.

אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"נגרם עוול לי, לאשתי וילדי": אייל גולן מגיב על הסרטון שהופץ- לחצו כאן

דניאל עזבה את הבית: כך אייל גולן מעביר את הבידוד- לחצו כאן

"היום בבוקר קיבלתי טלפון מדר מילמן היקר שאמר לי 'אייל, אתה משוחרר מבידוד אתה מחלים מקורונה, אתה יכול לצאת אתה יכול להסתובב" תוכלו לנחש מה הדבר הראשון שעשה רגע אחרי שקיבל את הבשורה כי הוא יכול לצאת לאוויר העולם אחרי שסיים את חובתו בבידוד? ובכן, מניחים שעליתם על זה- הוא נסע למיתר והפתיע את הנשים של חייו. בסרטון שהעלה נראה גולן מבשר כי החלים, וגרינברג באה לחבק אותו כשברקע נשמעת מיאל התינוקת מעט בוכה. "באתי ישר לראות את היפות שלי ולקחת קצת חמצן. אני רוצה לאחל בריאות לכל עם ישראל ותודה על הדאגה, אני אוהב"

לפני כשבוע וחצי אובחן גולן כחולה קורונה ומאז שהה בבידוד, הזמר חשף כי שלושה מתוך חמשת החברים איתם שהה בדובאי חולים מאוד עם תסמינים אך הוא עצמו לא סבל מתסמינים כלל. עוד סיפור כי מה שהכי קשה לו בבידוד זה הגעגוע לילדים, לאמא שלו ולאשתו. רק בריאות

אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)