אחרי 36 ימים בבית "האח הגדול", רונית לוי הידועה כרונית הביביסטית, יצאה אמש (מוצ"ש) מדלתות הבית הכי מפורסם במדינה כמודחת החמישית של העונה. אם חשבתם שזה ייגמר בהדחה רגועה ורונית תעלם בחזרה אל ציוצי הטוויטר, טעיתם. כעת בוגרת הריאליטי שהשתתפה בעונה החמישית של "האח הגדול" וספגה בעצמה המון אש וביקורות מהצופים, יוצאת נגד רונית בפוסט ברשתות החברתיות. 

בפוסט שפרסמה דורין סגול, כוכבת העונה החמישית, נגד לוי, הביעה סגול שמחה גדולה על ההדחה של רונית והקדישה לה את הדברים הבאים: "רונית, החיים והמוות ביד הלשון, וחטא הגאווה עלה לך בהדחה, שבוע שאמרת 'בלי רונית אין תוכנית. היום אמרת 'לכל שבת יש מוצאי שבת', ומה קרה בסוף? עפת במוצאי שבת ולינור שכל כך זלזלת בה נשארה. ועל זה נאמר צוחק מי שצוחק אחרון". 

דורין סגול (צילום: אור גפן)
דורין סגול (צילום: אור גפן)

כזכור, לינור סביניק ורונית לוי היו חברות טובות בבית הסגור, אלא שיחסיה הנרקמים של לינור עם רמי ורד, גרמו לריחוק בינה לבין הביביסטית לאור העקיצות של רונית למערכת היחסים בין השניים. החברות הטובה נגמרה בריבים קולניים ובכי הדדי של שני הצדדים. השתיים לא סגרו מעגל והשלימו בבית ולמרות שחיבקה אותה בצאתה מהבית, המשיכה רונית ללכלך על לינור ולהגיד שהיא סכסכה בינה לבין דיירים אחרים בראיון ההדחה מול לירון ויצמן וגיא זוארץ.

"זה לא בסטנדרטים שלה": משפחתה של לינור מגיבה ליחסים עם רמי ורד - לחצו כאן. 

דורין סגול, רונית לוי הביביסטית, האח הגדול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דורין סגול, רונית לוי הביביסטית, האח הגדול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

האח הגדול (צילום: צילום מסך)
האח הגדול (צילום: צילום מסך)