החיים של כוכבת "חתונה ממבט ראשון", אחווה סיטבון, נשמעים כאילו נלקחו מסצנה הוליוודית. היא הלכה לריאליטי שידוכים ולא שרדה את הזוגיות אבל מצאה אהבה חדשה עם בוגר ריאליטי של תוכנית אהבה אחרת, יונתן רונן. היא עברה בעקבות האהבה לעיר הבילויים ברצלונה ועשתה רילוקיישן לחייה והשניים הביאו לעולם ילד משותף יחד ומאז הם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.

אז זהו, שלא הכל סוגה בשושנים, כי בשיחת לייב שאירחה הרצה למיליון ענהאל שמואלי את סיטבון חשפה כוכבת "חתונמי" פרטים מעניינים מהזוגיות שלה. ענהאל הפנתה לסיטבון שאלות שהופנו מהעוקבות והיא השיבה בגילוי לב על החיים והזוגיות שלה בברצלונה, על ההורות החדשה שלה לתינוק המשותף שלה עם בן זוגה ועל הקושי בהורות כאמא חורגת לילדה של יונתן מנישואיו הקודמים. 

אחווה סיטבון שלא הורשתה לחזור לספרד - מתאחדת עם יונתן רונן - לחצו כאן. 

אחווה סיטבון, יונתן רונן (צילום: פרטי)
אחווה סיטבון, יונתן רונן (צילום: פרטי)

"היא לא קוראת לי אמא", שיתפה סיטבון על בתו של יונתן מנישואיו הקודמים והוסיפה: "צריך המון יכולות להכיל ילד שהוא לא שלך". כשנשאלה על החיים בברצלונה בעקבות האהבה אמרה: "בהתחלה אני רציתי לחזור לארץ היום זה התהפך יונתן מדבר על חזרה לארץ ואני לא רוצה - אני לא חוזרת בחמש השנים הקרובות". כשנשאלה על מערכת היחסים בין השניים חשפה במפתיע: "אנחנו עדיין עובדים קשה על הזוגיות ונפגשים עם מטפלת זוגית באופן קבוע".