בזמן שהמדינה בסגר, עולם התרבות מושבת ואפילו הזמר המצליח אייל גולן לא יכול לכבוש את קיסריה ולפרנס את המשפחה כפי שנהג להשתכר מדי חודש, יש מי שעשויה להציל את המצב בבית. דניאל גרינברג אשתו ואם בתו שקיבלה הצעה להשתתף בריאלטי בישולים "המטבח המנצח" וסירבה, על פי הדיווחים צפויה להיפרד ממיאל לחודש וחצי ולהיכנס בפעם השנייה לבית "האח הגדול" בו התפרסמה לראשונה, עם כניסת הדיירים השנייה לבית אך היום היא מגיבה לראשונה ומדווחת כי היא לא מצטרפת לריאליטי.

הבוקר הכתב גיל משעלי פירסם כי הוצע לגרינברג סכום של 220 אלף שקלים, על פניו ובמיוחד בימים אלה,  נשמע סכום מכובד לכל הדעות, אבל בהתייחס לפרסומים השונים על הדיירת שולה זקן שקיבלה חצי מיליון שקלים לכניסתה לבית, מדובר בסכום מגוחך. לאחר פרסום הסכום כאן ב-TMI, גרינברג פנתה למערכת וביקשה להבהיר כי היא לא נכנסת לבית המפורסם. 

דניאל גרינברג, אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

משפחתה של דניאל גרינברג מגיבה לראשונה על כניסתה ל"אח הגדול"- לחצו כאן

גרינברג החליטה לשבור שתיקה ובנוסף לפניה שלה ל-TMI היא שיתפה גם פוסט בעניין וכתבה "בואו נרגע עם כל השמועות, ההשערות וההמצאות למיניהם. אני לא נכנסת לבית האח הגדול. אכלתם תראס". לא בטוח אם זה צעד להסחת דעת, מאחר וגם תקופה ארוכה סירבה להגיב לעניין וגם אחותה התייחסה לכניסתה לריאליטי, ימים יגידו.

מהפקת התכנית נמסר: "בקרוב ייחשפו דיירי הכניסה השנייה של האח הגדול שמשודרת בימי ראשון, רביעי,  חמישי ושבת ברשת 13

דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דניאל גרינברג (צילום: רפי דלויה)
דניאל גרינברג (צילום: רפי דלויה)