לינור מודה בפני רמי כי היא חרמנית (צילום מסך רשת 13)

העניינים בבית האח הגדול ממשיכים להתחמם ונראה כי הרומן של גל גברעם ותום חיימוב הפך לממש לא מעניין לצד הקשר החדש והמפתיע שמתפתח בין רמי ורד ללינור סיביניק. הקומיקאי בן ה 57 וסיביניק האנונימית בת ה- 25 ממשיכים להתקרב ולסחוף את הצופים בקשר לא קשר שנרקם בינהם, עם מתח מיני שאפשר להרגיש מהצפייה במסך בבית.

אחרי הנשיקה שלהם שהסעירה את הרשת, סיבינק וורד עוברים לשלב הבא ביחסים ושוב מדברים על סקס. אם עד כה, היה זה רמי ורד ששלח עקיצות בחצי הומור וטען שהוא רוצה רק סקס מלינור והחמיא לה עד כמה היא יפה ומושכת, כעת חושפת לינור את מה שהיא מרגישה בבית, אמרה שבין רגע הפכה לויראלית ברשת.

רמי ולינור התנשקו? משפחתה של לינור ירדה למחתרת- לחצו כאן

רמי ורד, לינור סיבניק (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד, לינור סיבניק (צילום: צילום מסך רשת 13)

בשיחה שקטה בין השניים שנעשתה בלחש בין הצדדים בתקווה שהמצלמות לא יתעדו זאת, פלטה לינור בפני הידיד, יזיז, מאהב, חבר או איך שתקראו לזה  את הדברים הבאים "אני ככ חרמנית....  אני לא יכולה יותר כי אני רואה כבר את כולכם כמו בולבולים ורודים" . השיב לה ורד בציניות, "כי אני לא?". אם עדיין לא הבנתם כמה השניים כמהים לאקט מיני, בשיחה שנערכה מאוחר יותר בערב אמרה סיבניק לורד כי הוא במהלך כל הסוף שבוע הוליך אותה גיהנום, וזה ענה לה שכדאי שתצא ממיטתו כי "זה אסון להתקרב".

לינור ורמי בשיחה במיטה "כדאי שתלכי" (צילום מסך רשת 13)

לינור סביניק, רמי ורד, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
לינור סביניק, רמי ורד, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)