שלושה חודשים אחרי הפרידה מאסיף אלקיים, ורגע אחרי שחשפה את ההחלטה להביא לבד ילד לעולם, מעיין אדם חובקת בן זוג לוהט חדש ומפורסם שתודו שקצת מזכיר את האקס המיתולוגי, אלקיים. אדם כבר הספיקה להיות בזוגיות חדשה אחרי אלקיים עם הייטקיסט אנונימי אלא שהזוגיות לא שרדה וכעת היא מצאה אהבה חדשה.

כפי שחשף אמש לראשונה עמוד האינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס", העיתונאית אדם נמצאת בזוגיות טרייה עם יובל צלנר, ח"כ בדימוס ואקס המעושרת דפנה שחר. צלנר בן ה-43 ואדם בת ה- 33 פצחו בזוגיות פוטוגנית ואף נלכדו בעדשת המצלמה בעיצומה של נשיקה לוהטת. אז איך הגיב האקס לזוגיות הטרייה?

"זה מה זה לא סבבה השאלה הזאת": הראיון שגרם לאסיף אלקיים להתעצבן- לחצו כאן

"זה המיט עליי בושה": מעיין אדם חשפה כי עברה הפלה מכוונת - לחצו כאן

יובל צלנר (צילום: רפי דלויה)
יובל צלנר (צילום: רפי דלויה)

מעיין אדם, אסף אלקיים (צילום: שוקה כהן)
מעיין אדם, אסף אלקיים (צילום: שוקה כהן)

רגע אחרי הפרסומים על ההתפתחות החדשה בחיי האהבה של אדם, שיתף אלקיים ברשתות החברתיות שיר חדש שכתב ונשמע כמו מסר שמופנה ישירות לאקסית "היא רצה שוב אחר מעט יציבות ואכן אין דבר פחות מחמיא מהבדידות. כמעיין המתגבר שעולמו מוגבל לגדות הנחל, חלמת להגיע לים, שיחבק אותך כבעל. אלא שבאושר לא דוחקים והלחץ מקולל, כל כך חיפשת בית, שפיספסת את המפל". העוקבים מיהרו להגיב לאלקיים כי נראה שהשיר נכתב כמסר לאדם ואלקיים בחר להגיב לזוגיות החדשה וכתב: "מאחל לה ולעצמי ולכל אדם שאני רוצה בטובתו למצוא אהבה, להקים משפחה לאהוב ולהרגיש נאהב" אך מסיבה כלשהי אחרי דקות ספורות התחרט, והסיר את הסטורי.  

אסיף אלקיים (צילום: אור גפן)
אסיף אלקיים (צילום: אור גפן)