מעיין אדם הראתה את החוזק שלה על המסך ב"הישרדות" ויום יום אתם יכולים לצפות בה בתוכנית הבוקר כשהיא מטופחת, מאופרת ולבושה בצורה מוקפדת. סרטוני הסטורי שלה באינסטגרם מציגים את ביתה המאובזר היטב, ובגדול- לא נראה שחסר לה משהו בחיים, אבל לא תמיד זה היה ככה.

במשחק שאלות תשובות שערכה המגישה במהלך שהותה בבידוד בבית, נשאלה אדם על מצבה הכלכלי ובתשובה, פתחה את הנושא הכאוב אך מלא האופטימיות מחייה. למי שלא זוכר, כשהייתה ילדה גדלה בחזקת אביה לאחר שהוריה התגרשו, ואמה עברה לחו"ל. קצת לפני שהתגייסה אבא שלה זרק אותה מהבית ומאז נאלצה להסתדר לבדה.

מעיין אדם בזוגיות חדשה עם יובל צלנר: אסיף אלקיים הגיב והתחרט- לחצו כאן

מעיין אדם קיבלה בשורה משמחת ולא יכלה לעצור את הדמעות- לחצו כאן

מעיין אדם (צילום: אור גפן)
מעיין אדם (צילום: אור גפן)

"התחלתי את החיים ענייה" תיארה אדם בתשובתה. "נזרקתי מהבית בגיל 17 ופרנסתי את עצמי במלצרות. בצבא זה כבר היה ממש קשה כי לא היה לי מתי לעבוד וגנבתי אוכל מהבסיס הביתה. עברתי מאז דרך ארוכה, רוב הזמן מהיד לפה מה שנקרא אבל היום אני באמת מרוויחה טובה, ממש. לפעמים מרגישה צורך להתנצל על זה אבל למה שלא אהיה גאה בעצם?"

עוד סיפרה אדם כי היא מאושרת כיום ולנכון לעכשיו היא מאושרת, והרבה זמן היא לא הייתה כל כך כנה עם עצמה, מה שגרם לה לשים על "הולד" את הליך הקפאת הביצים כדי לתת צ'אנס אמיתי לזוגיות החדשה שלה עם יובל צלנר.

מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)